#170 Nu er sushi jo også sjældent varmt - så er der da nogen, der har kigget helt forkert i opskriften ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Sushi er simpelthen så lækkert. Har svært ved at forstå hvordan nogen kan finde det ulækkert eller uspiseligt, da det for mig er noget af de lækreste man kan sidde og nyde med sine nærmeste. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg skal til gourmet middag d. 14 og her vil vi ligge vægt på råvarene mere end noget dicideret kompliceret madlavning. Følgende ligger fast ind til videre: 2 øster hver til foret - en med rødvins vinargrette, en med røget olie (de skulle have det i Løgismose) - surf and turf til hovedret amerikansk oksekød og dansk hummer ( det skal lige siges at vi ikke helt ved hvad der ingår waterwise så det skal lige googles) - dessert bliver den udsædvanlige fede chokokage længere oppe, til den skal vi have en tawny.
#171 filmz-yoshimura 15 år siden
#172 inflector 15 år siden
#173 Bony 15 år siden
#174 Skeloboy 15 år siden
Men i dag skal jeg lave mig en god lille middag:
Skinkeschnitzel med ingefær, rødløg og mango + ris(og lige en kvist koriander)
Salat med napolitana-mix, grillet peberfrugt, soltørret tomat og pinjekerner...
#175 dyg 15 år siden
#176 inflector 15 år siden
Skal have tortillia med kylling og salat. Let og lækkert.
#177 jessup 15 år siden
#178 Skeloboy 15 år siden
Min lille middag gik sgu godt...her er en lille, simpel opskrift:
Skær mango og rødløg i hhv. tern og både. Hak frisk koriander og ingefær.
Steg mango og rødløg i olivenolie, til de har fået næsten nok, tilsæt koriander og ingefær de sidste par minutter.
Steg i mellemtiden schnitzlerne som man nu vil, og til sidst smides mango/rødløg lige på panden også...server med ris...let og lækkert...
Min salat passede udmærket til
#179 davenport 15 år siden
#180 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"