Gravatar

#171 filmz-yoshimura 15 år siden

#170 Nu er sushi jo også sjældent varmt - så er der da nogen, der har kigget helt forkert i opskriften ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#172 inflector 15 år siden

#171 hehe nej det er korrekt, fik mig formuleret lidt små ringe der.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#173 Bony 15 år siden

Sushi er simpelthen så lækkert. Har svært ved at forstå hvordan nogen kan finde det ulækkert eller uspiseligt, da det for mig er noget af de lækreste man kan sidde og nyde med sine nærmeste. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#174 Skeloboy 15 år siden

#169 - det var hjemmelavet...

Men i dag skal jeg lave mig en god lille middag:

Skinkeschnitzel med ingefær, rødløg og mango + ris(og lige en kvist koriander)

Salat med napolitana-mix, grillet peberfrugt, soltørret tomat og pinjekerner...
Gravatar

#175 dyg 15 år siden

Jeg vil forkæle min gane med en kulinarisk oplevelse bestående af rugbrød, makrel i tomat og rå løg.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#176 inflector 15 år siden

#175 klasse!

Skal have tortillia med kylling og salat. Let og lækkert.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#177 jessup 15 år siden

Jeg skal til gourmet middag d. 14 og her vil vi ligge vægt på råvarene mere end noget dicideret kompliceret madlavning. Følgende ligger fast ind til videre: 2 øster hver til foret - en med rødvins vinargrette, en med røget olie (de skulle have det i Løgismose) - surf and turf til hovedret amerikansk oksekød og dansk hummer ( det skal lige siges at vi ikke helt ved hvad der ingår waterwise så det skal lige googles) - dessert bliver den udsædvanlige fede chokokage længere oppe, til den skal vi have en tawny.
This is just until June
Gravatar

#178 Skeloboy 15 år siden

#177 - har aldrig smagt østers, men ellers lyder det meget lækkert.

Min lille middag gik sgu godt...her er en lille, simpel opskrift:

Skær mango og rødløg i hhv. tern og både. Hak frisk koriander og ingefær.

Steg mango og rødløg i olivenolie, til de har fået næsten nok, tilsæt koriander og ingefær de sidste par minutter.

Steg i mellemtiden schnitzlerne som man nu vil, og til sidst smides mango/rødløg lige på panden også...server med ris...let og lækkert...

Min salat passede udmærket til
Gravatar

#179 davenport 15 år siden

Vi fik en ribbensteg med kartofler, brun sovs, gulerødder og porre til aften. God husmandskost!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#180 elwood 15 år siden

Har lige varmet mig et Ciabatta brød, og så skal der ellers bare den gamles hjemmelavede Lever postej til mums!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: