Gravatar

#2111 davenport 13 år siden

Forårsruller med ris og grøntsager. Virkelig en oplevelse man ikke kan være foruden....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2112 HelmerJ 13 år siden

Det ku da kun blive være for dig, hvis det var kebab i karry med ris og grøntsager
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#2113 jessup 13 år siden

DarkLight (2103) skrev:
Fik Sous Vide her i weekenden. Kød bliver aldrig det samme igen...

Har fået kød lavet på den måde adskillige gange på restaurant og så længe de karmaliser kødet ordentligt efter bad er det ganske dejligt.
This is just until June
Gravatar

#2114 DarkLight 13 år siden

Sådan skal man sgu lave nachos! Nogen der ved hvor man skaffer det der salt-lignende produkt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2115 jessup 13 år siden

Jeg og tre andre har besluttet at det ikke er feminint at lave en champagne middag så dette skal vi have i morgen:

Appetiser

Blinis med løjrom, lakserogn og Baeri kaviar

Cuvée 1522, Extra Brut - Philipponnat , 2002

Forret

Æg Nouvelle

Cuvée "1522" Extra Brut - Philipponnat, 2002

Mellemret

Stegte svampe med pocheret æg på bund af spinat

Grand Cru Pinot Noir - Nicolas Feuillatte, 2002

Hovedret

Søtunge Walewska på bund af lilla spidskål.

Cuvee des Enchanteleurs - Henriot, 1998

Dessert

Hvid chokolade mousse med jordbær på bund af kokos med marinerede Jordbær og
hindbær sorbet

Sublime Réserve, Sec - Philipponnat, 2002
This is just until June
Gravatar

#2116 HelmerJ 13 år siden

@DarkLight

Natriumcitrat, 83kr pr 100g, det ligger under samme E nummer, ikke helt det samme kemisk men burde have samme effekt, det er ufarligt. btw E331, han bruger nummer 2 (som jeg ikke ku finde til salg), mit link er til nummer 3
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#2117 davenport 13 år siden

Her: Forloren Hare svøbt i 3 lag Bacon, og nedsunket i tyk, brun sovs!
Elsker den her slankekur!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2118 dyg 12 år siden

En tur på flammen i Århus = Masser af kød.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2119 jessup 12 år siden

Fik et par limfjordsøsters idag til dm/vm i østersåbning på Frederiksberg. 1 natural, 1 med æble/peberrods mos, østersovs med sesamkerner, grøn jalapenos med grøn urteolie. De danske østers smager virkeligt godt og er for min smag bedre end bretagne østers.
This is just until June
Gravatar

#2120 Skeloboy 12 år siden

Lavede en lille middag i går, fordi kæresten fik besøg af et af hendes vennepar.

Det blev tomatsuppe med persilliepesto til forret. Til hovedret blev det perlebyg med persille og flødeost, grøntsagskompot og quinoa-deller med pastinak og til sødt var der der hjemmelavet muffins med hvid chokolade og blåbær.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: