Natriumcitrat, 83kr pr 100g, det ligger under samme E nummer, ikke helt det samme kemisk men burde have samme effekt, det er ufarligt. btw E331, han bruger nummer 2 (som jeg ikke ku finde til salg), mit link er til nummer 3
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Fik et par limfjordsøsters idag til dm/vm i østersåbning på Frederiksberg. 1 natural, 1 med æble/peberrods mos, østersovs med sesamkerner, grøn jalapenos med grøn urteolie. De danske østers smager virkeligt godt og er for min smag bedre end bretagne østers.
Lavede en lille middag i går, fordi kæresten fik besøg af et af hendes vennepar.
Det blev tomatsuppe med persilliepesto til forret. Til hovedret blev det perlebyg med persille og flødeost, grøntsagskompot og quinoa-deller med pastinak og til sødt var der der hjemmelavet muffins med hvid chokolade og blåbær.
#2111 davenport 13 år siden
#2112 HelmerJ 13 år siden
#2113 jessup 13 år siden
Har fået kød lavet på den måde adskillige gange på restaurant og så længe de karmaliser kødet ordentligt efter bad er det ganske dejligt.
#2114 DarkLight 13 år siden
#2115 jessup 13 år siden
Appetiser
Blinis med løjrom, lakserogn og Baeri kaviar
Cuvée 1522, Extra Brut - Philipponnat , 2002
Forret
Æg Nouvelle
Cuvée "1522" Extra Brut - Philipponnat, 2002
Mellemret
Stegte svampe med pocheret æg på bund af spinat
Grand Cru Pinot Noir - Nicolas Feuillatte, 2002
Hovedret
Søtunge Walewska på bund af lilla spidskål.
Cuvee des Enchanteleurs - Henriot, 1998
Dessert
Hvid chokolade mousse med jordbær på bund af kokos med marinerede Jordbær og
hindbær sorbet
Sublime Réserve, Sec - Philipponnat, 2002
#2116 HelmerJ 13 år siden
Natriumcitrat, 83kr pr 100g, det ligger under samme E nummer, ikke helt det samme kemisk men burde have samme effekt, det er ufarligt. btw E331, han bruger nummer 2 (som jeg ikke ku finde til salg), mit link er til nummer 3
#2117 davenport 13 år siden
Elsker den her slankekur!
#2118 dyg 12 år siden
#2119 jessup 12 år siden
#2120 Skeloboy 12 år siden
Det blev tomatsuppe med persilliepesto til forret. Til hovedret blev det perlebyg med persille og flødeost, grøntsagskompot og quinoa-deller med pastinak og til sødt var der der hjemmelavet muffins med hvid chokolade og blåbær.