Er lige kommet hjem fra Fjelstrup Kro, stegt flæsk med persilleSOVS og kartofler 79.- det var godt. Er dog ikke stor fan af persillesovs der er lavet af ½smør ½fløde (tror jeg).. Min mors er bedre.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Da mig og kæresten flyttede sammen, fik vi et Supergavekort på 1000 kr., som vi ikke rigtig har vidst, hvad vi skulle bruge på...men nu er det vekslet om til et gavekort til Sortebro Kro:
Et romantisk sted i Den Fynske Landsby, og det er et af de steder, som mange mener ville få en Michelin-stjerne, hvis den kunne.(heldigvis kan den ikke det, for så er maden lidt billigere).
Det glæder jeg mig sgu til at prøve. Har kun været på en anden rigtig god restaurant i topklasse, Rudolf Mathis i Kerteminde.
#2121 HelmerJ 12 år siden
Æble/slåen/brombær
Paradisæble/rønnebær
Æble
mangler kun at lave mere æble og en hyben/gulerod
#2122 jessup 12 år siden
Anderilette
Hasselnød – løg – rødbeder
Kalv
Gulerod – pastinak – bønner – brøndkarse – sauce
Rødgrød
Krumme – vanilje
Lørdag: andesteg (ar desværre ikke den mest smagfulde)
Søndag: stegt flæsk med persile sovs - skidegodt.
Mandag: t-bone - en god af slagsn og godt stegt ( af mig).
#2123 Skeloboy 12 år siden
#2124 davenport 12 år siden
#2125 Skeloboy 12 år siden
#2126 HelmerJ 12 år siden
#2127 dyg 12 år siden
#2128 jessup 12 år siden
Det kan du tro.Kan varmt anbefales ligger lige omkring michelin stjernen i min bog - stilen kan man vel kalde Noma light. Se #2080.
#2129 dyg 12 år siden
#2130 Skeloboy 12 år siden
http://www.sortebro.dk/
Et romantisk sted i Den Fynske Landsby, og det er et af de steder, som mange mener ville få en Michelin-stjerne, hvis den kunne.(heldigvis kan den ikke det, for så er maden lidt billigere).
Det glæder jeg mig sgu til at prøve. Har kun været på en anden rigtig god restaurant i topklasse, Rudolf Mathis i Kerteminde.