I går var jeg på Signatur Spisehus (cph diningweek). Minder lidt om noget der kunne være en l af Madklubben men dyrere og ikke lige så gennemtænkt. Givet at jeg valgte stedet fordi jeg var sent ude og de mest interessante steder var optaget men havde forventet mere.Kan ikke anbefales. Skal til frokost på Marv og Ben på fredag og det er vist i en anden loga. Skal have mors kalvehaleragout i aften og det er sgu altid en vinder.
Har nogen prøvet Malling og Schmidt's Villa Dining i Århus? Jeg har lige booket bord til kærestens fødselsdag. Håber det er lige så godt som Det Glade Vanvid var på min fødselsdag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Malling og Schmidt virker som et rigtigt fint koncept til en rigtig god pris og med de eksempler der er på maden i Feinsmeker anmeldelsen ville jeg helt sikkert overveje det hvis jeg skal til Århus. Jeg kan se at restauranten prismæssigt før i tiden har ligget i den absolutte højeste prisniveau i dk sammen med Noma,Geranium og Falsled Kro.
Super lækker frokost. Svinenakken var rosa og lantidsstegt. Desserten var perfekt afstemt mellem syre og fedme. Hel sikkert en genbesøg værd og langt fra det formulariske.
#2231 davenport 11 år siden
#2232 jessup 11 år siden
#2233 dyg 11 år siden
#2234 jessup 11 år siden
#2235 dyg 11 år siden
#2236 jessup 11 år siden
Det var noget helt andet og til en god pris udenfor dining week.
___
Laks - Blomkål - Agurk - Kørvel
~
Gris - Flæskesvær - Selleri - Karse
~
Æble - Fløde - Brun farin - Hvid Chokolade
Super lækker frokost. Svinenakken var rosa og lantidsstegt. Desserten var perfekt afstemt mellem syre og fedme. Hel sikkert en genbesøg værd og langt fra det formulariske.
#2237 jessup 11 år siden
#2238 Skeloboy 11 år siden
#2239 jessup 11 år siden
#2240 davenport 11 år siden
Og er du ud af en rig familie? (Evt. kvinde, pæn krop, single?)