Jeg er ikke gift, ingen børn og single med lav husleje. Det giver et vist rådighedsbløb som i perioder hovedsageligt går til mad. Har hobbys hist og her som ofte har et eller andet ned mad at gøre - ser lidt på kaffe i øjeblikket. Min krop er i kageform, men har smidt 5 kg den sidste måned men vægttabet er vist sat lidt i bero denne uge:)
I øvrigt - jeg skal til Antalya og Alanya i næste uge - er der nogen der kan anbefale noget?
Er der ikke nogen der har været på nogen god restaurant i Antalya eller Alanya? Skal af sted i morgen og hverken tripadvisor eller chowhound nævner noget særlig interessant - skal være Tyrkisk mad.
Har aldrig være med til at lave mad til så mange, fik min ilddåb som forskærer på tykstegen. Fantastisk sjovt at være med til men det gav et hold i ryggen som først er ved at lægge sig nu
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Malling og Schmidt's Villa Dining kan varmt anbefales.
Betjeningen var ikke noget at råbe hurra for, men det oplevede jeg også på brødrene Kochs Det Glade Vanvid, som ca. er samme koncept.
Maden var rigtig fin (hørøget kuller, kalveculotte og skyr-fromage), og portionsstørrelserne var således, at selv Dave kunne blive mæt af de tre retter + appetizer og chokolade.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#2241 jessup 11 år siden
I øvrigt - jeg skal til Antalya og Alanya i næste uge - er der nogen der kan anbefale noget?
#2242 HelmerJ 11 år siden
i ovnen ligger en hare og roder runde under sit bacon tæppe mesn den får en god lang lur i mørk øl med enebær champion løg og hvidløg
tilbehøret består hovedsaglig af frugt
hasselbach kartofler og tarziki med mandler
#2243 jessup 11 år siden
#2244 davenport 11 år siden
#2245 davenport 11 år siden
#2246 Skeloboy 11 år siden
Bikser en gang koteletter i fad sammen.
Tofler i skiver, tomat/fløde-blanding over, koteletter over og så Bacon på til sidst!
#2247 HelmerJ 11 år siden
Menuen som buffet
Oksetyksteg
Porchetta
Flødestuvet kartofler
Råstegte kartofler
Bagte rodfrugter
Coleslaw
Rødkålsalat
Tomatsalat
Grønsalat
Har aldrig være med til at lave mad til så mange, fik min ilddåb som forskærer på tykstegen.
Fantastisk sjovt at være med til men det gav et hold i ryggen som først er ved at lægge sig nu
#2248 davenport 11 år siden
#2249 dyg 11 år siden
Betjeningen var ikke noget at råbe hurra for, men det oplevede jeg også på brødrene Kochs Det Glade Vanvid, som ca. er samme koncept.
Maden var rigtig fin (hørøget kuller, kalveculotte og skyr-fromage), og portionsstørrelserne var således, at selv Dave kunne blive mæt af de tre retter + appetizer og chokolade.
#2250 davenport 11 år siden