Brugte formiddagen i skoven med at samle ramsløg til fryseren.
Det fejrede vi så med at brune 6 lamme culotter som kom i ovnen i en stegeso på en bund af svitsede pastinak, gulerod, løg, æble, tomat og 6 hjemmelavede kålpølser skåret i 1/3, krydret med salt, peber, frisk rosmarin, frisk timian, blancheret ramsløg, ½l vand og en god tår rødvin. Dertil smørstegte ovnkartofler. Pænt iorden sovs der..
Jeg går ikke sulten i seng
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Ja, bladene er bedst før de sætter blomst, efter det bliver de lidt beske, men så kan man jo æde blomsterne indtil de begynder at se for triste at se på :-)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Har bestilt bord på Sortebro Kro den 27. april. Det bliver så den fineste restaurant, jeg har været på.
Det ser godt ud.
HelmerJ (2272) skrev:
Brugte formiddagen i skoven med at samle ramsløg til fryseren.
Det fejrede vi så med at brune 6 lamme culotter som kom i ovnen i en stegeso på en bund af svitsede pastinak, gulerod, løg, æble, tomat og 6 hjemmelavede kålpølser skåret i 1/3, krydret med salt, peber, frisk rosmarin, frisk timian, blancheret ramsløg, ½l vand og en god tår rødvin. Dertil smørstegte ovnkartofler. Pænt iorden sovs der..
Lavede mad til 8, er ikke kok, bare et madsvin. Min kammerat er kok (ham jeg besøgte), han lavede ramsløgsfrikadeller og kartoffelsalat, han lave også mad til 8, de samme 8, hvor den ene er 4år og en anden 9mdr, fik jeg sagt madsvin..
#2271 Skeloboy 11 år siden
#2272 HelmerJ 11 år siden
Jeg går ikke sulten i seng
#2273 dyg 11 år siden
#2274 Skeloboy 11 år siden
#2275 HelmerJ 11 år siden
#2276 dyg 11 år siden
#2277 HelmerJ 11 år siden
#2278 dyg 11 år siden
#2279 jessup 11 år siden
Det ser godt ud.
Hvor mange laver du mad til? Er du kok?
#2280 HelmerJ 11 år siden