Gravatar

#2381 Skeloboy 11 år siden

Friskfangede skrubber (fanget i morges) stegt på pande med nye kartofler(købt hos den lokale bondemand), lidt dampet grønt og hjemmelavet hollandaise - det bliver fandeme en god middag!!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#2382 jessup 11 år siden

Skeloboy (2381) skrev:
Friskfangede skrubber (fanget i morges) stegt på pande med nye kartofler(købt hos den lokale bondemand), lidt dampet grønt og hjemmelavet hollandaise - det bliver fandeme en god middag!!

Det lyder fanme godt - skal have kantine mad i dag.....
This is just until June
Gravatar

#2383 Skeloboy 11 år siden

Var i dag i Legoland, hvor vi til frokost fik all you can eat pizza og pasta...198 kr/person og vildt ringe...det eneste bonus var pepperonien på pizzaen og, at det var inkl. all you can drink...

Til aften var vi på Restaurant Stauning Havn, hvor vi fik en tre-retters til 298 kr:

Sprødt, porcheret æg med rimmet hellefisk og crudite af fennikel og lidt mere samt ærteblade

Kalveculotte med forårsløg, gulerødder, ærtepure, salvie glace, brøndkarse og nye kartofler

Jordbær-sorbet, friske jordbær, chokoladekage og sabyonne-creme.

I morgen står den forhåbentlig på 2 stk friske, pandestegte rødspættefileter med rugbrød og remoulade fra en fiskerestaurant i Hvide Sande til frokost og mors hjemmelavede mad i morgen aften :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#2384 jessup 11 år siden

Simple stuf:

God bøf som dog ligger lidt på den ferske side kryddret med kampot peber stegt i gåsefedt og lidt røget spæk. Dertil nye kartofler og gulerødder med krydsesmør. En salat af tomat bladselleri og agurk med lidt kryddeurte ediike og god olivien olie.
This is just until June
Gravatar

#2385 HelmerJ 11 år siden

Grillede noget kanin her til aften med salat og flütes
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#2386 HelmerJ 11 år siden

Skal ha kanin igen.. godt nok i udgave kanin-mad

Salat af grønne asparges, grøn peber, cherry tomater, spidskål, løg, broccoli, grillede rødpeber, avokado, chili/hvidløgs vinergrette med masser af sennep.

Små nye kartofler råstegte/dampede/braserede, ved ikke hvad det hedder men de er smidt i en pande med låg og stegt i ½olie ½citronsaft og godt med peber. de ryge i salaten når de er kølet af

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#2387 davenport 11 år siden

Æggekage med B og trimmings.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2388 lagoni 11 år siden

Jeg er næsten lige kommet hjem fra Tapas Baren (ja, sådan staves det) i Odense. Jeg forventede ikke det vilde og blev alligevel lidt skuffet...

Synes det er lidt imponerende at så meget mad (fik buffet) kunne smage af så lidt. Kødbollerne smagt som fra frost, lige som bl.a. rejerne, og aiolien og et par sovse virkede som cremefraiche. Ærgerligt.

Jeg fik også tapas på Bar SnikSnak i sidste uge, det var meget bedre (dog med alt for tørt brødet, det gjorde det hele lidt kedeligt).

Er der nogen, der ellers kan anbefale et sted at spise i Odense? Skal ha' prøvet No. 61 og Olivia Brasserie.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2389 davenport 11 år siden

Efter at have været i Esbjerg, var jeg ret sulten efter fisk, så til aften stod den på forskellige røgede fisk med æggestand og stegt rødspætte. Uden andet. Spiste kun fisk! (Det er ved at blive en dårlig vane, bare at guffe kød..... Pun int.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2390 jessup 11 år siden

Var til lidt vinsmagning med natur champagne(og mousserende vin) af forskellig art. Var på mon amour og få lidt cold cuts og lidt øl på Ørsted bagefter- fornøjeligt.
This is just until June

Skriv ny kommentar: