Jeg er begyndt at tælle kalorier, og har en del i overskud i dag...havde oprindelig planlagt et fad med rodfrugter og grillet squash og dertil en dressing med skyr, sennep og honning...men tror det bliver til min barndoms yndlingsret: pasta med pølser, ketchup og franske kartofler! Så kommer jeg godt nok over de 1900, men er stadig under "normalen" :)
EDIT: men tror jeg laver lidt andet...frisk pasta med grillet squash og så en hurtig sauce af en dåse tomater blendet med pastinak og gulerod...det er lidt hurtigere. Bacon til, hvis kalorieregnskabet kan holde til det.
Kalorietælleri er jeg også hoppet på igen. For mig virkede det super godt sidste gang jeg var i gang. Jeg elsker, at jeg må spise "lige hvad jeg vil" bare jeg holder mig under xxxx kcal om dagen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har serveret hønsesalat med confiterede svampe og Bacon for Jim Lyngvild i dag. Lidt underligt at møde ham så langt ude på landet. Men han sagde at det var perfekt, så det var jo godt :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har serveret hønsesalat med confiterede svampe og Bacon for Jim Lyngvild i dag. Lidt underligt at møde ham så langt ude på landet. Men han sagde at det var perfekt, så det var jo godt :)
Er sgu lidt misundelig på dit job :) - altså ikke pga. Jim Lyngvild...
Har selv været ude at spise god mad de seneste dage..
Fredag var jeg på Steirereck (**) i Wien, hvor vi fik den helt store menu, og her til aften var jeg på Nordisk Spisehus, der kører et "Hyldest til verdens bedste restauranter" tema. To rigtig gode oplevelser!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har selv været ude at spise god mad de seneste dage..
Fredag var jeg på Steirereck (**) i Wien, hvor vi fik den helt store menu, og her til aften var jeg på Nordisk Spisehus, der kører et "Hyldest til verdens bedste restauranter" tema. To rigtig gode oplevelser!
#2471 Skeloboy 10 år siden
EDIT: men tror jeg laver lidt andet...frisk pasta med grillet squash og så en hurtig sauce af en dåse tomater blendet med pastinak og gulerod...det er lidt hurtigere. Bacon til, hvis kalorieregnskabet kan holde til det.
#2472 dyg 10 år siden
#2473 Skeloboy 10 år siden
Bruger madlog.dk og har sat den på 1900 kalorier. Det virker. Lidt over 1 kg på 1½ uge.
Der hvor den virker bedst for mig, er at jeg ikke bruger så meget fløde mere, og at jeg ikke køber så meget crap mad rundt omkring.
#2474 Skeloboy 10 år siden
Skal i dag have hakket oksekød med masser hvidkål, løg og gulerødder krydret med rigelig sort peber, karry og chili...så er der sgu pruttemad!
#2475 davenport 10 år siden
#2476 davenport 10 år siden
#2477 Allan Jacobsen 10 år siden
Er sgu lidt misundelig på dit job :) - altså ikke pga. Jim Lyngvild...
#2478 davenport 10 år siden
#2479 dyg 10 år siden
#2480 jessup 10 år siden
Fortæl lidt mere.