Havde en kartoffel tilbage fra aftens maden. Jeg prøvede at lave Aioli på den - 4 blancherede hvidløg(det behøves man selvfølgelig ikke men giver selvsagt en mere rund smag), estragoneddike, hvidløgsennep og olie - kartofflen står istedet for ægget (oprindeligt brugte man ikke æg til Aioli som ikke er mayonaise), man kan vist også bruge gammelt brød.
Sådan en kartoffel sluger ufattelig meget olie hvis det skal ligne et fabriks produkt - så jeg foreslå et mere rustik produkt. Det er handy hvis man som jeg ikke altid har pastoriseret æggeblomme.
#411 - nejnej, spiser sgu ikke Chili Con Carne på en festival...så skal jeg jo på toilet hele tiden:)
Fik stortset det samme hver dag: 3 rundstykker med ost til morgenmad, en kyllingeburger lidt op ad dagen og så enten ingenting eller en pizza...som var megagod, faktisk...med serrano, pesto og masser af parmesan...
Dog var der en dag, hvor en nyuddannet læge fra lejren havde taget frikadeller, kartoffelsalat, tzatziki, brød, pesto og tærte med...det hele hjemmelavet...det var fandeme klasse...
#415 - hehe, tror den er lidt fælles for alle festivaler:)
Skulle have noget billigt i dag, der kunne holde i to dage...
Hakket svinekød med hvidløg og forårsløg, stegt i karry, risvin, lidt tabasco, lidt engelsk sauce og med ris til...havde det hele undtagen forårsløg, og de kostede 6 kr...
Broccoli gratin - har aldrig lavet det før - det blev skidegodt tilsatte en del mere blomkål end opskriften foreskriver. Ville have rigtigt godt af enten en god tørsaltet skinke/flæsk og/eller (ikke champion)svampe.
#411 chronaden 15 år siden
Chili Con Carne og dåsetun? :P
#412 jessup 15 år siden
Sådan en kartoffel sluger ufattelig meget olie hvis det skal ligne et fabriks produkt - så jeg foreslå et mere rustik produkt. Det er handy hvis man som jeg ikke altid har pastoriseret æggeblomme.
#413 elwood 15 år siden
Især Adam Price, har et noget vildt komfur, der kan lave stortset alt!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#414 Skeloboy 15 år siden
Fik stortset det samme hver dag: 3 rundstykker med ost til morgenmad, en kyllingeburger lidt op ad dagen og så enten ingenting eller en pizza...som var megagod, faktisk...med serrano, pesto og masser af parmesan...
Dog var der en dag, hvor en nyuddannet læge fra lejren havde taget frikadeller, kartoffelsalat, tzatziki, brød, pesto og tærte med...det hele hjemmelavet...det var fandeme klasse...
Og en del havde pølsehorn med i starten
#415 davenport 15 år siden
#416 Skeloboy 15 år siden
Skulle have noget billigt i dag, der kunne holde i to dage...
Hakket svinekød med hvidløg og forårsløg, stegt i karry, risvin, lidt tabasco, lidt engelsk sauce og med ris til...havde det hele undtagen forårsløg, og de kostede 6 kr...
#417 davenport 15 år siden
Lidt sen aftensmad, men det dufter sku lækkert af hvidløg i hytten!
#418 jessup 15 år siden
#419 Skeloboy 15 år siden
#420 chronaden 15 år siden
Skal man heller ikke kimse af, især ikke hvis pølserne har lagt under varmelampen i mindst 12 timer og så med Chili!