Gravatar

#411 chronaden 15 år siden

Chili Con Carne og dåsetun? :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#412 jessup 15 år siden

Havde en kartoffel tilbage fra aftens maden. Jeg prøvede at lave Aioli på den - 4 blancherede hvidløg(det behøves man selvfølgelig ikke men giver selvsagt en mere rund smag), estragoneddike, hvidløgsennep og olie - kartofflen står istedet for ægget (oprindeligt brugte man ikke æg til Aioli som ikke er mayonaise), man kan vist også bruge gammelt brød.

Sådan en kartoffel sluger ufattelig meget olie hvis det skal ligne et fabriks produkt - så jeg foreslå et mere rustik produkt. Det er handy hvis man som jeg ikke altid har pastoriseret æggeblomme.
This is just until June
Gravatar

#413 elwood 15 år siden

Damm Brøderne Price har fede køkkener, og sindsyge mange køkken grej.

Især Adam Price, har et noget vildt komfur, der kan lave stortset alt!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#414 Skeloboy 15 år siden

#411 - nejnej, spiser sgu ikke Chili Con Carne på en festival...så skal jeg jo på toilet hele tiden:)

Fik stortset det samme hver dag: 3 rundstykker med ost til morgenmad, en kyllingeburger lidt op ad dagen og så enten ingenting eller en pizza...som var megagod, faktisk...med serrano, pesto og masser af parmesan...

Dog var der en dag, hvor en nyuddannet læge fra lejren havde taget frikadeller, kartoffelsalat, tzatziki, brød, pesto og tærte med...det hele hjemmelavet...det var fandeme klasse...

Og en del havde pølsehorn med i starten
Gravatar

#415 davenport 15 år siden

Det lyder som Nibe? (Mine svigerforældre var der, og omtalte nogenlunde samme morgenmad...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#416 Skeloboy 15 år siden

#415 - hehe, tror den er lidt fælles for alle festivaler:)

Skulle have noget billigt i dag, der kunne holde i to dage...

Hakket svinekød med hvidløg og forårsløg, stegt i karry, risvin, lidt tabasco, lidt engelsk sauce og med ris til...havde det hele undtagen forårsløg, og de kostede 6 kr...
Gravatar

#417 davenport 15 år siden

Har en kamsteg med rodfrugter i ovnen. Og der skal en rødvinssovs til.
Lidt sen aftensmad, men det dufter sku lækkert af hvidløg i hytten!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#418 jessup 15 år siden

Broccoli gratin - har aldrig lavet det før - det blev skidegodt tilsatte en del mere blomkål end opskriften foreskriver. Ville have rigtigt godt af enten en god tørsaltet skinke/flæsk og/eller (ikke champion)svampe.
This is just until June
Gravatar

#419 Skeloboy 15 år siden

Har ikke lige lavet noget spændende for nyligt...fik dog en franner til en 10'er for 10 min siden...
Gravatar

#420 chronaden 15 år siden

Skal man heller ikke kimse af, især ikke hvis pølserne har lagt under varmelampen i mindst 12 timer og så med Chili!
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: