Gravatar

#711 Steffan Rasmussen 14 år siden

davenport (710) skrev:
Jeg er nemlig kun i level 2 hvad angår bagning...

Kan du ikke få din struds til at hjælpe dig.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#712 jessup 14 år siden

Kæmperejer stegt i tørred chilli, masser af hvidløg olivenolie og til sidste vendt i persille. Dert il brød , lidt mayo vendt i sennepskorn og lidt chillisauce.
This is just until June
Gravatar

#713 jessup 14 år siden

Hjemmelavet burgere - har ikke lavet det i årevis.

Fars blandet med lidt løg,hvidløg, persille, ketchup og svampsoja. (blev ikke salt nok, men prøver at skære ned på salt)

Løg, tomater, blandet salat, majo. Sennep rørt op med honning og massere af estragon. Sesamboller.

Enkelt og god spise.
This is just until June
Gravatar

#714 davenport 14 år siden

Gurmet eftermiddag:
2 Filet O´Fish og en McChicken!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#715 Kochie 14 år siden

I næste uge skal jeg leve af det, min fryser byder mig. Hele mit køkken er nu pakket ned, det eneste jeg har til overs er et par fingerspidser timian og to glas kartofler. Resten er klar til flytning.
Gravatar

#716 davenport 14 år siden

Jeg tror jeg kunne overleve et zombieangreb med mine to frysere... Køber altid noget nyt, og det er egentligt lidt åndsvagt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#717 MOVIE1000 14 år siden

#716 så køb godt med fastalavns boller i næste uge de koster 10 kr for 6 i fakta :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#718 jessup 14 år siden

Jeg(og en af mine venner) afprøver en del af de klassiske købnehavnske frokost resturanter i dissse måneder og mangler nu kun 5 på min liste. I går var vi på Resturant Gl. mønt og den er på kanten til ikke at falde ind under vores difinition af klassisk dansk frokost resturant, men den er blevet anbefalet meget varmt. Super godt, men meget frankofilt og en kende dyrt.

Vi fik to retter hver med 1 øl til:

Karrysild med smilende æg, sherry sild med kolde kartofler og mayonaise.

Foir gras med æblekompot og ristet franskbrød.

Fiskefilet med remulade

Det hele i super kvalitet og hjemmelavet - men jeg synes nu ikke at Foir gras høre hjemme under dansk frokost:)
This is just until June
Gravatar

#719 Skeloboy 14 år siden

I dag bliver det kylling med bacon og æble samt grøntsager i hvidvin og ris
Gravatar

#720 jessup 14 år siden

Jeg skal til julefrokost på Lørdag. Jeg skal ikke selv lave maden men det bliver vist noget med andebryst til forret afpillet svinskank med svampe til hovedret og chokoladekage til dessert. Til maden skal vi kun have IPAer og det bliver Nelson Sauvin Single Hop IPA til forret, Alesmith IPA til hoivedret, Hardcore IPA fra Brewdog til dessert.
This is just until June

Skriv ny kommentar: