Gravatar

#701 davenport 14 år siden

Ja, eller hvis man har kartofler fra dagen før, kan de sagtens blandes i, for at øge størrelsen på fars. Jeg er nemlig vild med at få så mange så muligt ud af mit batch! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#702 jessup 14 år siden

Har lige sat noget Tandori masala kylling til marinering i køleren. Det er første gang jeg laver det så jeg holder det fairly basic. ca. 1/4 L yoghurt blandet med to store spisske Tandori masala kryddreri og to fed hvidløg i blandingen også et par spiseske olie.

Jeg bruger rygstykker ca. 700 gram- de får et par snit hver og bliver puttet i blandingen. Det skal så stå til i morgen og steges i 35-40 min.

I aften bliver det en lille culotte ( en større der er brudt ned i flere små) med ovnbagte rodfrugter, Rosenkål (steg i røget olie tilsat hvid port, hasselnødder og lidt fløde) og en salat.
This is just until June
Gravatar

#703 jessup 14 år siden

Skidegod culotte mør og meget velsmagende - rosenkålen var også dejlig - den røgede olie var istedet for bacon som ville have været overkill i forhold til stegen.
This is just until June
Gravatar

#704 davenport 14 år siden

???? O.o
Gravatar

#705 dyg 14 år siden

#704 - Helt enig!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#706 jessup 14 år siden

Jeg lover at spise bacon på mine cornflakes i morgen.
This is just until June
Gravatar

#707 Kochie 14 år siden

Hakkebøf på pandestegt rugbrød med friske tomater og spejlæg med flydende blomme. Ikke stor kunst men nøj det smager godt.
Gravatar

#708 jessup 14 år siden

Appropos hakkedrenge er de begyndt at lave hjemmelavede burgere på mit arbejde forholdsvist ofte og det kan så sandelig være en genial spise.
This is just until June
Gravatar

#709 Skeloboy 14 år siden

Er lidt på røven for tiden, så den næste stykke tid står det på rodfrugter på mange måder..med billigt kød til
Gravatar

#710 davenport 14 år siden

Jeg har lavet en suppe med hvidkål, løg, gulerødder, selleri, porrer, kartofler, og en masse krydderier. Samt et hjemmebagt brød med oregano og hvidløg i dejen. Det skal indtages om lidt, så er spændt. Jeg er nemlig kun i level 2 hvad angår bagning...

Skriv ny kommentar: