#786 - tjo, men bliver tit sulten om aften...kan selvfølgelig være, jeg ikke bliver det, hvis jeg får spist regelmæssigt. Men det er en myte det der med, at man ikke må spise et vist antal timer før man skal sove
Lidt af mors grydestegte kylling fra i går (varmet i ovn), med råkost af spidskål og gulerod vendt i appelsin saft, lidt sovs og et par stykker rugbrød. Efter jeg har været hjemme et par dage har jeg fået "mad" nok.
Måske en myte med "usundt at spise sent", men når man som jeg(og mange andre) har problemer med appetitten om morgenen og derfor et mere regelmæssigt spise mønster kan det være en god ide at spise kun ganske lidt efter 19-20 tiden om aftenen.
Lyder satanedeme som smalkost... Som jeg husker dig er du da en strappin young lad ;)
Til aften fik vi bare hot dogs. Det var længe siden, og det er egentlig hyggelig spise omend man som regel ender med en gevaldig kvalme af alt det snask og røde pølser. Jeg holdte mig dog i skindet og spiste kun 4½...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#781 DarkLight 14 år siden
#782 Skeloboy 14 år siden
Morgenmad(kl. 8-9):
Smoothie(af 2 stk. frugt) og fiberboller
Frokost(kl. 11-12):
Stor skål salat med brød
Eftermiddag(kl. 14):
2 stk. frugt
Efter arbejde(kl. 16-17):
2 stk. rugbrød med pålæg
Aftensmad(kl. 19-20):
Lidt kød, lidt brune ris, pasta eller kartofler, masser af grønt og kun 1 portion.
Aften(kl. 22):
1-2 stk rugbrød, fiberboller, frugt eller smoothie
Ser det ikke nogenlunde fornuftig ud, og noget som man godt kan tabe sig af?
#783 elwood 14 år siden
Det jo et grundstof.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#784 Skeloboy 14 år siden
#785 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#786 DarkLight 14 år siden
#787 Skeloboy 14 år siden
#788 jessup 14 år siden
Måske en myte med "usundt at spise sent", men når man som jeg(og mange andre) har problemer med appetitten om morgenen og derfor et mere regelmæssigt spise mønster kan det være en god ide at spise kun ganske lidt efter 19-20 tiden om aftenen.
#789 dyg 14 år siden
Personligt ser min (ikke eksisterende) madplan nogenlunde således ud:
Morgen (6-8):
1 glas nupo
Formiddag (8-10):
Frugt og/eller gulerødder
Frokost (12):
En stor omgang salat + whatever der serveres i kantinen (jeg spiser ikke helt 100% slankekur-målrettet ved dette måltid)
Eftermiddag (14-15):
Lidt frugt/gulerødder
Efter arbejde (16-17):
1 glas nupo
eller let yoghurt
eller grovbolle med lidt kalkun/kylling-pålæg + agurk
Aften (~19):
1 glas nupo
eller let yoghurt
eller grovbolle med lidt kalkun/kylling-pålæg + agurk
#790 davenport 14 år siden
Til aften fik vi bare hot dogs. Det var længe siden, og det er egentlig hyggelig spise omend man som regel ender med en gevaldig kvalme af alt det snask og røde pølser. Jeg holdte mig dog i skindet og spiste kun 4½...