Gravatar

#791 Kochie 14 år siden

davenport (790) skrev:
Lyder satanedeme som smalkost... Som jeg husker dig er du da en strappin young lad ;)

Til aften fik vi bare hot dogs. Det var længe siden, og det er egentlig hyggelig spise omend man som regel ender med en gevaldig kvalme af alt det snask og røde pølser. Jeg holdte mig dog i skindet og spiste kun 4½...

Jeg håber, hunden fik den sidste halve. Men levner da ikke den danske nationalspise!
Gravatar

#792 dyg 14 år siden

Mmmmmm hotdogs! Jeg tror, at der skal syndes i weekenden! Problemet med hjemmelavede hotdogs er bare, at man ikke kan nøjes med at købe ind til 2-3 hotdogs. Man SKAL have 8 brød og 8 pølser, og så bliver man jo nødt til at spise dem....

Jeg hader at være på kur, men nu er der heldigvis heller ikke så langt igen. Når de næste 4-5kg er smidt, så tager jeg den lidt med ro igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#793 davenport 14 år siden

Det halve var bare et ekstra brød!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#794 filmz-Martychris 14 år siden

Ah Sushi... Verden bedste friske kød! I tænker nok det er råt og underligt! Men Hey!! Det smager jo godt.
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#795 davenport 14 år siden

Mad skal gennem varmesprosses og helst komme fra et firebenet dyr, og allerhelst et der havde horn mens det var levende og sagde muh!
Eller fra et lyserødt ditto der leverer de aflange, stribede..
Gravatar

#796 DarkLight 14 år siden

Skeloboy (787) skrev:
Men det er en myte det der med, at man ikke må spise et vist antal timer før man skal sove

Hvilke myte tænker du på? Du forbrænder mindre når du ligger stille. Jo tidligere du kan spise og rører dig efterfølgende før du går i seng, jo bedre er det. Men man skal selvfølgelig veje det op imod at ikke være sulten og samtidig holde sin forbrænding oppe.

Som før nævnt i slanketråden, så er det vigtigt at finde et system, der virker for en selv, og jeg synes bestemt din virker god. Vigtigt at spise ofte. (Men personligt dur jeg ikke til at spise lige før jeg går i seng.)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#797 davenport 14 år siden

Så skal du prøve flg. opskrift, hvis du ikke kan spise sent:

1) Find en Star Trek box
2) Gå til kedlen og sæt en ½ liter vand over
3) Åben en kob nudler med kyllingesmag fra Rema
4) Tilsæt ekstra krydderi ifa. kyllingesmag, hvidløgspulver, salt, groft peber og all-round
5) Head mod sofaen
6) Synk ned og afvent normaltemperatur på kobben
7) Press play
8) Indtag

Efterfølgende smasker du lidt for at rigtigt få smagen ind i tunge og tænder inden du går kold pga. for meget rødvin.

Velkommen til en lørdag i stenderup....

;)
Gravatar

#798 Skeloboy 14 år siden

#796 - der er mange, som tror, at mad efter kl. 19 eller lige før man skal sove feder. Og det er jo forkert. Skal lige siges, at kl. 22 er 1½-2 time før jeg sover
Gravatar

#799 DarkLight 14 år siden

Skeloboy (798) skrev:
#796 - der er mange, som tror, at mad efter kl. 19 eller lige før man skal sove feder. Og det er jo forkert. Skal lige siges, at kl. 22 er 1½-2 time før jeg sover

Streng taget feder det meste mad. Spørgmålet har været om det feder mere på nogle tider af døgnet. Dette er en myte.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#800 davenport 14 år siden

Jeg holder på at en fransk er sund at stå op på!!!

Skriv ny kommentar: