Gravatar

#801 Skeloboy 14 år siden

I dag har jeg slet ikke holdt planen, men er lige på et kursus, hvor der er gratis mad...:)

I dag bliver det et grøntsagsfad, bestående af gulerod, porre, kartofler og masser af selleri, som ligger og svømmer i en blanding af grøntsagsbouillon, hvidvinseddike, citronpeber...dertil en tykstegsbøf.
Gravatar

#802 Kochie 14 år siden

Jeg har tæsket gulerødder, porrer og peberfrugter til den store guldmedalje. Det meste er røget i fryseren, men en portion gulerødder, porrer og løg blev svitset med noget gris i strimler. Det har simret i en halv times tid med en liter vand. Jeg har lige jævnet det en sidste gang og er ved at koge ris til. Det er en meget enkel form for sammenkogt ret, men det dufter fantastisk.
Gravatar

#803 jessup 14 år siden

Inspirere at #782 smoothie extravaganza har jeg selv været ude at købe gearet til starten af en sådan produktion - frosne bær, bananer og yoghurt.

Fremgangsmåde: 1 dl bær, ca. 1 dl. yoghurt, l banan og muligvis en anden frugt. Blandingen bliver en anelse for tykt, men så kan man vel tynde med mælk? På et senere tidspunkt bliver der nok tilsat krydderier af forskellige slags, sukker, honning osv. i forskellige opskrifter.

Nogen der har en favorit opskrift til smoothie?
This is just until June
Gravatar

#804 davenport 14 år siden

Ja, Bacon og æg i en blender. Men kun lidt blend, da Baconen stadig skal være i rimelige chunks!

Eller Tjølps:
Øl og chips på samme fremgangsmåde..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#805 HelmerJ 14 år siden

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#806 davenport 14 år siden

Nu er i jo også 4 mand....
Gravatar

#807 Skeloboy 14 år siden

Til aftensmad i aften:

Græsk farsbrød med rødbede-tzatziki og ris med peberfrugt
Gravatar

#808 Skeloboy 14 år siden

Og det smagte rigtig godt...hvilket er meget heldig, for skal have det samme i morgen aften...der var lige nok til en omgang aftensmad mere..:)
Gravatar

#809 davenport 14 år siden

Gravatar

#810 filmz-Martychris 14 år siden

Jeg har lige spist en dejlig Frukost knækker med Them ost ovenpå, en Kop sleeping Tea, et afsnit af CSI: Las Vegas og et virkelig godt tæppe! Nice...
"You can call me Dennis!"

Skriv ny kommentar: