Smed en ribbensteg i ovnen, og fik lavet en rigtig god sovs til. Det er ligesåmeget duften, som det at spise den, synes jeg. Stod faktisk med Lindhart & Ringhoffs Kogebog og læste om supper mens jeg lavede mad. (Jeg har for vane at stå i køkkenet med et glas vin og en god bog, når jeg laver mad. Det er den måde jeg slapper af på efter en lang dag.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Havde Helmer til aftensmad. Vi fik en gammeldaws oksesteg med brun flødesovs, bønner og perkerløg. Det var nogenlunde, men en snu slagter havde viklet en omgang fedt ind midt i kødet, og det var lidt træls, da det gjorde det ret hårdt.
I morgen er vi et par stykker der skal lave en kick off på BoB. Ja, den ene har ikke engang set et afsnit endnu, så vi skal lige ha ham hooked. (Så tager vi resten lørdag!) Dertil har vi snakket lidt frem og tilbage om maden, og jeg stemmer på benløse fugle med mos. Så det bliver nok noget i den retning..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#811 davenport 14 år siden
#812 davenport 14 år siden
Stod faktisk med Lindhart & Ringhoffs Kogebog og læste om supper mens jeg lavede mad.
(Jeg har for vane at stå i køkkenet med et glas vin og en god bog, når jeg laver mad. Det er den måde jeg slapper af på efter en lang dag.)
#813 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#814 davenport 14 år siden
#815 elwood 14 år siden
#816 jessup 14 år siden
#817 davenport 14 år siden
I morgen er vi et par stykker der skal lave en kick off på BoB. Ja, den ene har ikke engang set et afsnit endnu, så vi skal lige ha ham hooked. (Så tager vi resten lørdag!)
Dertil har vi snakket lidt frem og tilbage om maden, og jeg stemmer på benløse fugle med mos. Så det bliver nok noget i den retning..
#818 elwood 14 år siden
#819 Skeloboy 14 år siden
Banan-hindbær-mørk chokolade smoothie med cheasys vanilie-yoghurt
#820 MOVIE1000 14 år siden