Vi skulle egentlig have stegt flæsk og persillesovs, men det endte med at flæsket blev krydret op og smidt på grillen. Det smagte selvfølgelig ret godt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Var på torvet, og der var der en venlig fiskemand, der solgte mig friskfanget rødspætter i filet. Jeg købte så noget frisk persille i store duske og et bundt forårsløg. Fiskene er så rullet med persille, og krydret med citronpeber, chilli og salt, og lagt på en bund af forårsløg. Dertil bare kartofler.
Fadet nederst er kylling til kræsenpinden ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har været en tur i syden de sidste 2 uger - et område af USA som amerikanerne selv betragter som et kulinarisk epicenter og jeg fik da også megen dejlig mad. Her er et par højdepunkter:
po'boy med catfish shecrab soup dybstegte østers Crab cakes af forskellig art Soft shell sandwich (hel krabbe med skjold og hele pivetøjet.) Fantastisk ribs Fantastisk fired chicken pulled barbacue pork sandwich Lidt forskellig cajun styled mad Lidt mere tvivlsomt var traditionel grits med gravy og shrimp.
#941 dyg 15 år siden
#942 MOVIE1000 15 år siden
#943 Skeloboy 15 år siden
#944 davenport 15 år siden
#945 Skeloboy 15 år siden
Medister med asparges kartofler, stuvet hvidkål og dampede broccoli
#946 davenport 15 år siden
http://yfrog.com/c8dsc02702aej
Var på torvet, og der var der en venlig fiskemand, der solgte mig friskfanget rødspætter i filet. Jeg købte så noget frisk persille i store duske og et bundt forårsløg.
Fiskene er så rullet med persille, og krydret med citronpeber, chilli og salt, og lagt på en bund af forårsløg.
Dertil bare kartofler.
Fadet nederst er kylling til kræsenpinden ;)
#947 jessup 15 år siden
po'boy med catfish
shecrab soup
dybstegte østers
Crab cakes af forskellig art
Soft shell sandwich (hel krabbe med skjold og hele pivetøjet.)
Fantastisk ribs
Fantastisk fired chicken
pulled barbacue pork sandwich
Lidt forskellig cajun styled mad
Lidt mere tvivlsomt var traditionel grits med gravy og shrimp.
#948 Skeloboy 15 år siden
#949 lagoni 15 år siden
#950 davenport 15 år siden