Det blev rigtig godt aftensmad...tror jeg holder den vegetar i morgen også.
Resten af suppen og derefter squashfrikadeller med noget frisk pasta med lidt reven gulerod, måske nogle græskarkerne, og så lige sammen med en dressing lavet af græsk yoghurt og bagte peberfrugter
Den grå kom lige forbi med 3 tykke engelske bøffer, så det erstattede frikadellerne til aften. Dertil bagte kartofler og en hjemmedrejet hvidløgssmør med purløg. Ja, og så det dér salat, alle går og snakker om.
I morgen min livret: gratis mad!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#951 Skeloboy 15 år siden
Skal lave grønærtesuppe med mynte og karryflødeskum og en lille kartoffel/avocado salat med løvstikke først
#952 mr gaijin 15 år siden
Skulle det være sundt? Alle ved da, at tøseserier medfører hjertestop som 35-årig.
#953 Skeloboy 15 år siden
Så er det Luksusfælden og så har det været Til Middag Hos eller 4-Stjernet Middag, men det kommer ikke mere.
#954 Skeloboy 15 år siden
Resten af suppen og derefter squashfrikadeller med noget frisk pasta med lidt reven gulerod, måske nogle græskarkerne, og så lige sammen med en dressing lavet af græsk yoghurt og bagte peberfrugter
#955 MOVIE1000 15 år siden
#956 DarkLight 15 år siden
#957 davenport 15 år siden
#958 MOVIE1000 15 år siden
#959 davenport 15 år siden
I morgen min livret: gratis mad!
#960 Skeloboy 15 år siden
En simpel suppe baseret på løg, bagt hvidløg, bouillon, fløde og legeret med æggeblomme
Grillet okseculotte med svampesauce, tomat/mozarella salat og en salat med 3 slags salat, brie, valnød og en balsamico-dressing.
Hjemmelavet is med nougat og chokolade til dessert.
Dertil rigelig mængder vin, en fuld 15-årig fætter og alt for lidt søvn. Har en fantastisk familie:)