Jeg er en af dem der synes at Starship Troopers 2 er meget ringe, min argumentation for det er: Starship Troopers var en dyr film med Paul Verhoeven som Director. Den forgik om dagen og natten,ude i rummet. Fede efekter, store rumskibe og historien er ikke den bedste, men underholdende. Starship Troopers 2, der en meget billig film, den forgår om natten i en sandstorm, på en forladt base, dårlige efekter, våbende skyder med lys, minder lidt om lasershow. Der er lidt evil dead og the thing over den, jeg synes det minder meget om et afsnit af en tv serie. Den svare til at lave star wars 3 på et budget på max 100000 dollers.
Immortel - Jeg kan ikke helt beslutte mig, men jeg tror nok den var mere mystisk end den var god. En ret interessant blanding af almindelig film og CGI.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Well, de har sin charme. "Evil Dead" er jo en low budget horrorfilm, og "The Thing" er lidt i samme skuffe.
Men specielt "The Thing" har en helt speciel stemning, så selvom jeg har set den mange gange, er der stadig visse scener som giver mig et chok fra tid til anden.
Det er helt klart House of the Dead - nogen som har set den?
Synes ikke rigtig man kan sæt fingeren på noget positivt i den film. Var nødsaget til at spole henover en 30 min. lang aktion scene, fordi jeg fandt den kedelig og uinteressant.
Den film er ikke blot den ringeste film jeg sidst har set, men også den dårligste jeg nogen sinde har set.
____________________ I like that boulder. That is a nice boulder.
#108, The Thing har en genial steming, jeg vil vove at påstå jeg ikke direkte fik nogle chok, men den her paranoide stemning som filmen har er simpelthen unik. (Noget i samme stil kan forresten opleves i X-Files afsnittet "Ice" fra Sæson 1.)
#101 filmz-mr.filmfreak 21 år siden
Starship Troopers var en dyr film med Paul Verhoeven som Director. Den forgik om dagen og natten,ude i rummet. Fede efekter, store rumskibe og historien er ikke den bedste, men underholdende.
Starship Troopers 2, der en meget billig film, den forgår om natten i en sandstorm, på en forladt base, dårlige efekter, våbende skyder med lys, minder lidt om lasershow. Der er lidt evil dead og the thing over den, jeg synes det minder meget om et afsnit af en tv serie. Den svare til at lave star wars 3 på et budget på max 100000 dollers.
#102 Bohemian 21 år siden
lyder trist havde ellers set frem til den :(
#103 chandler75 21 år siden
#104 filmz-Kadann 21 år siden
Du får det jo til at lyde som om, at Evil Dead og The Thing er skidte film..?? :-p
#105 Bohemian 21 år siden
nu har jeg hverken set Evil Dead eller Tha Thing, de er rigtig gode ikke sandt???
#106 filmz-slackerbitch 21 år siden
#107 DarkLight 21 år siden
#108 filmz-Kadann 21 år siden
Well, de har sin charme. "Evil Dead" er jo en low budget horrorfilm, og "The Thing" er lidt i samme skuffe.
Men specielt "The Thing" har en helt speciel stemning, så selvom jeg har set den mange gange, er der stadig visse scener som giver mig et chok fra tid til anden.
#109 aza 21 år siden
Synes ikke rigtig man kan sæt fingeren på noget positivt i den film. Var nødsaget til at spole henover en 30 min. lang aktion scene, fordi jeg fandt den kedelig og uinteressant.
Den film er ikke blot den ringeste film jeg sidst har set, men også den dårligste jeg nogen sinde har set.
I like that boulder.
That is a nice boulder.
#110 ks 21 år siden