#90 - Cabin Fever er jo blevet (og bliver endnu) diskuteret andre steder på sitet. Jeg har ikke selv set Starship Troopers 2, og kan derfor ikke hverken sige for eller mod. Men når en film som jeg elsker bliver kaldt ringe, så vil jeg gerne vide hvorfor.
Selvfølgeligt har han lov til at have sin egen mening, fred være med det, ellers ville det da være en kedelig verden. Hans problemer med at stave har intet at gøre med sagligheden i hans indlæg. Det er nu også noget jeg tidligere har sagt.
Hvis du kigger op, så har jeg også spurgt, hvorfor chronos fandt den originale DotD kedelig, og da Dark-Light sagde, at han fandt When the Last Sword is Drawn dårlig, kommenterede jeg det også.
Jeg synes generelt de fleste har kunne argumentere for deres holdninger.
Nå nu kan jeg ikke holde til mere, har lige set Mulholland Drive, og den hører i hvert fald ikke til på denne liste. Jeg skal dog lige se den igen for at få det hele med (eller så meget som jeg nu kan opfatte). Godnat.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg var inde og se I, robot forleden i biffen, og jeg må sige jeg blir ved med at blive overrasket over hvordan filmselskaberne kan eksisterer når de laver sådan noget lort. Ja, flotte effekter etc - men når ikke engang instruktøren formår at holde sammen på IRL-skuespillerne, så falder den til jorden med et brag! Og at selve grundhistorien så heller ikke holder en meter gør det jo ikke ligefrem bedre! Efter den var færdig i biffen var der også helt stille, og man fornemmede folks følelse af at være ripped off! Jeg var ved at råbe 'T4/Blade Runner/Star Wars-Rip off!" - men jeg gjorde det dog ikke.. det var den ikke engang værd ;)
#92, Nu har jeg ikke selv set I,Robot, men hvorfor synes du ikke grundhistorien holder? Jeg synes da idé'en bag filmen er ret interessant, og måske endda realitisk hvis man ser lidt på fremtiden.
#91 dyg 21 år siden
Selvfølgeligt har han lov til at have sin egen mening, fred være med det, ellers ville det da være en kedelig verden. Hans problemer med at stave har intet at gøre med sagligheden i hans indlæg. Det er nu også noget jeg tidligere har sagt.
Hvis du kigger op, så har jeg også spurgt, hvorfor chronos fandt den originale DotD kedelig, og da Dark-Light sagde, at han fandt When the Last Sword is Drawn dårlig, kommenterede jeg det også.
Jeg synes generelt de fleste har kunne argumentere for deres holdninger.
Nå nu kan jeg ikke holde til mere, har lige set Mulholland Drive, og den hører i hvert fald ikke til på denne liste. Jeg skal dog lige se den igen for at få det hele med (eller så meget som jeg nu kan opfatte). Godnat.
#92 runehansen76 21 år siden
Ja, flotte effekter etc - men når ikke engang instruktøren formår at holde sammen på IRL-skuespillerne, så falder den til jorden med et brag! Og at selve grundhistorien så heller ikke holder en meter gør det jo ikke ligefrem bedre!
Efter den var færdig i biffen var der også helt stille, og man fornemmede folks følelse af at være ripped off! Jeg var ved at råbe 'T4/Blade Runner/Star Wars-Rip off!" - men jeg gjorde det dog ikke.. det var den ikke engang værd ;)
www.FaceBook.com/runehansen76
#93 ks 21 år siden
#94 DarkLight 21 år siden
#95 chandler75 21 år siden
#96 nakalay 21 år siden
#97 filmz-Kadann 21 år siden
Hvad er det med dig.. kan du ikke følge med i de unges chat-sprog?
#98 DarkLight 21 år siden
#99 filmz-Kadann 21 år siden
Jep jep, det ved jeg. ;)
#100 DarkLight 21 år siden