Gravatar

#121 dyg 21 år siden

Du skriver altid så dejligt lange indlæg, evermind :)

Jeg forstår din holdning 100%, og kan også nu se, hvor dårligt jeg havde formuleret mig. Men lige præcis Pulp Fiction, der egentligt ikke er en af mine yndlingsfilm (jeg kan bare rigti' rigti' rigti' godt li' den), er af så mange mennesker blevet kaldt for en af 90'ernes vigtigste film, og derfor kom min "jeg tror ikke du møder mange med samme mening"-kommentar.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#122 evermind 21 år siden

#121: Jeg ved det. Mit begrænsningproblem er et aktiv, når det kommer til at give sådanne diskussion fylde. ;)

Bortset fra det, er jeg rigti', rigti', rigti' enig i det med at kunne lide "Pulp Fiction".

...

For pokker, NayZe, du ved jo godt, du skal skrive et eller andet, jeg kan lave et nummer ud af, så jeg har en undskyldning for at fylde i trådene...! :P
-
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#123 filmz-Asta 21 år siden

Hvorfor nogen overhovedet får den idé at se Cabi Fever eller King Arthur, det tror jeg aldrig at jeg kommer til at forstå....*G*
#115 Hmm....du så den garanteret bare fordi du havde skumle bagtanker *GG*
Nå, men når det så er sagt så mår jeg bryde sammen og tilstå at jeg har set Van Helsing. Men jeg blev tvunget!!! Magen til spild af resuorser, skal man lede længe efter....
Og så var der lige S.W.A.T...den var egentlig ganske underholdende, men mest fordi den var ufrivilligt morsom....
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#124 PlattFuss6.7 21 år siden

Det må være Ice Planet

Nok også den dårligste film jeg nogensinde har set.

dårlige skuespillere underligt plot inhen historie

kan kun sige LAD VÆRE MED AT SE DEN
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#125 filmz-mr.filmfreak 21 år siden

Remake af Carnival of Souls(1998), den er virkelig dårlig, minder meget om Vanilla Sky, og Hellraiser Hellseeker, Da hovedpersonen er i samme tilstand som de andre 2 film.
Det eneste gode ved filmen er hovedpersonens lillesøster hun er total lækker.
Men lad være med betale for at se den
Gravatar

#126 Lowkey 21 år siden

Den seneste film jeg har set, hvor jeg priste mig lykkelig over at jeg alligevel var på arbejde og derfor ikke decideret havde spildt tid på at se den var Invincible med Billy Zane.
Ok, det er en made for television produktion, så man kunne ikke forvente så meget, men selv med dette faktum i baghovedet var den uhyggeligt plat.
2 dimensionelle karakterer, et plot der kunne være taget fra et Buffy- eller Angel-afsnit, platte effekter og letkøbt pladder-mysticisme.
Den film bør bare ikke ses.

Den dårligste jeg har set derhjemme må have været Foolproof. Jeg havde ikke store forventninger til den, men jeg kan godt lide heist-film, så jeg lånte den med hjem for at glo på den.
Den var ok indtil slutningen, men der knækkede filmen til gengæld også.
Der var en rigtig "men de havde været smartere end de andre hele vejen igennem, hahahaha"-slutning, og det trak filmen rigtig meget ned.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#127 filmz-Bruce 21 år siden

Hmm sidste ringe film? Er vist Attack of the Clones, saa den for anden gang og haabede at mit foerste indtryk var forkert, men nope. Pearl Harbor om igen, blot var kaerlighedshistorien....om muligt.....endnu vaerre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#128 filmz-mr.filmfreak 21 år siden

Daredevil synes jeg ikke så godt om, jeg kunne godt lide hulk og X-men, Men Ben Affleck skulle slet ikke spille Daredevil, i mine øjne skulle de havde brugt en anden skuespiller, og en bedre historie. Endnu bedre de skulle slet ikke havde lavet den
Gravatar

#129 Morbid 21 år siden

SuperBabies: Baby Geniuses 2

Puha... Det er muligvis den dårligste film jeg nogensinde har set. Vil bare lade dens IMDB rating fortælle det hele.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#130 Michael Andersen 21 år siden

#129 Hvad? Det kan da ikke passe. Manden bag klassikere som "The Karate Dog" og "Rhinestone" kan da umuligt lave dårlige film!
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: