Gravatar

#61 filmz-Bruce 21 år siden

#54 Absolut korrekt!

Og "When the Last Sword is Drawn" er efter min smag både "Hero" og "Hidden...Crouching..." overlegen. Men det er jo ret let at se, hvad det er der deler folk, forholdet mellem historie/skuespil og effekter/action. Og nej, skal ikke gøre mig til smagsdommer, elsker selv at se en god action film, men der skal mere til for, at en film kommer i "spitze" klassen hos mig.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#62 filmz-propagandapanda 21 år siden

Faldt du slet ikke i søvn til den...? Det var godt nok 2 timers ørkenvandring, nærmest grænsende til pinefuldt.
Gravatar

#63 dyg 21 år siden

#62 - Vi er rigtigt mange, der finder den meget meget fed. Og nej, vi falder ikke i søvn til den. Om den er bedre end Hero og Wo Hu Cang Long ved jeg umiddelbart ikke, har svært ved at sammenligne dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#64 DarkLight 21 år siden

Jeg synes det er oprigtig synd at de er begyndt at bruge CGI blod. Kunne bedre lide Hero og HDCT.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#65 dvjik 21 år siden

Starship Troopers 2 Er dårlig på en underholdene måde.
Der tidspunkter hvor den minder om Braindead, og der er gennemgående meget store plothuller. Intet godt skuespil, men som jeg skrev meget underholdene.
Gravatar

#66 filmz-Bruce 21 år siden

#62 Tværtimod, var glimrende underholdt. Den slags film interesserer mig mere end flyvende kung-fu, uanset hvor godt dette er lavet på film. Synes faktisk en film som Shaolin Soccer er sjovere :o)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#67 Scherlund 21 år siden

#41 Hvilken version er det du har? kunne da godt være interesseret i den hvis det er en bedre version en den standard R2 der står på min hylde.

#62 Vil lige fraråde dig at se "The Twilight Samurai" hvis du mener at "When the Last Sword is Draw" er en lang ørkenvandring.
Begge film ligger dog meget højt på min liste over geniale samurai og "The Twilight Samurai" er en lille guldklump i drama genren.

Nu skal det ikke forståes sådan at jeg ikke kan lide "Hero" og "Crouching Tiger, Hidden Dragon" det er bare på en helt anden måde og jeg mener ikke rigtigt at man kan sammeligne "When the Last Sword is Draw" med dem.
Gravatar

#68 Skum 21 år siden

Hellboy... ret kedelig film, han sparker jo ikke engang røv? Jeg havde forventet 2 timers asskicking men i stedet var det en eller anden demonknægt med pubertetsproblemer fordi han ikke kan score kvinden *gah* the travesty... med mindre jeg har misforstået filmen, men sådan husker jeg den :P
w00tness...
Gravatar

#69 filmz-XENTiNEL 21 år siden

Mange mange dårlige film har jeg set på det sidste. Kan dog ikke huske dem... På når en som var præmie ringe.
Once Upon a Time in Mexico !!!!!

Need I say more!
---------------------------------------
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
Gravatar

#70 JannikAnd 21 år siden

Hørt og amen.

Skriv ny kommentar: