Gravatar

#71 DarkLight 21 år siden

The Ladykillers - Coen, how could you do it!?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#72 filmz-Alex De Large 21 år siden

The Butterfly Effect. Jeg havde set frem til den, men desværre lider den under et dårligt manuskript, plothuller og skod skuespillere. Der sker først noget en god time inde i den, men den når aldrig at interessere mig. Et godt plot, fanget i en MTV musikvideo.
Gravatar

#73 ks 21 år siden

#72, Hvad for noget!? Der kan jeg slet ikke følge dig, en af årets bedste film i mine øjne. Hvorfor er manuskriptet dårligt, hvor plothullerne og hvad der er galt med skuespiller? I mine øjne leverede Ashton Kutcher en overraskende god præstation.
Gravatar

#74 filmz-lbw 21 år siden

Jeg må desværre tilslutte mig skaren af personer, der er blevet frarøver to timer af Cabin Fever

forklaring
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#75 filmz-Koenig 21 år siden

Cabin Fever
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#76 filmz-Alex De Large 21 år siden

#73 Manuskriptet led af dårlige replikker (alt der kom ud af den unge version af Evan), plothullerne var "tidsrejserne" og hans black outs. Universet var enten ikke defineret ordentligt, eller også manglede der en baghistorie. Men jeg bare at de ikke helt tænkte filmen igennem ;)
Gravatar

#77 filmz-jonkey 21 år siden

Pulp Fiction, og det er hvad jeg har at sige om det!
"Show me the way to go home, Show me the way to go home, im tired and I want to go to bed. I had a little drink about an hour ago and It went right t
Gravatar

#78 filmz-nemesis 21 år siden

#77 jeg tror der er mange, der er uenige med dig i din holdning, men hver person sin smag...
Gravatar

#79 dyg 21 år siden

#77 - Rart at se, at du virkeligt kommer med de gode argumenter. Jeg tror nu ikke du finder mange, der er enige med dig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#80 Bohemian 21 år siden

77*
Du bliver garanteret drillet af de andre børn for at have sagt sådan noget fy....
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: