#77 - Det kan godt være at du ikke fandt den fantastisk, som vi er mange andre der gør, men ligefrem at den direkte er ringe? Tænk på de 'tekniske' ting i filmen og det fremragende skuespil... Det må vel gøre det til en film som du enten finder kedelig eller intetsigende, den er vel ikke direkte ringe?!?
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Mind you, at der er ingen, der siger, at det er et must at kunne lide QT eller Pulp Fiction. Men det virker ret fjollet at poste i et diskussionsforum, hvis man stikker halen mellem benene, så snart der er nogen, der stiller spøgsmål ved ens holdninger. Så kan man jo lige så godt hænge sine meninger på en lille seddel på opslagstavlen i den lokale Netto. Det er lige så ligegyldigt.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg stikker ikke halen mellem benene, jeg syndes bare at der ringe, kedelig, uinterasant og den siger ikke mig noget. Her til sidst vil jeg sige at da jeg så Pulp Fiction, føldes det som om at QT havde taget 2 timer ud af mig, men dem fik jeg igen, da jeg så KILL BILL vol. 2, som jeg syndes er en fed film. ______________________________________________ Hey, selv den stiveste fyr kan remme Bull-eyes.
"Show me the way to go home, Show me the way to go home, im tired and I want to go to bed. I had a little drink about an hour ago and It went right t
Og hvis i går ind på IMDB kan i se at der er 2,7 % der har givet den 1(ud af 10) Så der nok ligt flere end mig der syndes den er ringe.
og desuden handler det her forum om ringe film, så hvad er der at diskuter om, når folk kommer med deres akumenter for hvad foren en film de syndes der er ringe.
Og jeg syndes at i lige så godt kan opgive, for lige meget hvad i siger/skriver, så er min holdning slået fast!
"Show me the way to go home, Show me the way to go home, im tired and I want to go to bed. I had a little drink about an hour ago and It went right t
Jeg vil lige indskyde, at selv om jeg er uenig med jonkey mht. Pulp Fiction, skal hans/hendes holdning da være vedkommende evigt forundt.
Som jonkey selv gør opmærksom på i post 87, handler tråden jo netop om den sidste ringe film, vi har set. En masse skriver eksempelvis "Starship Troopers" og "Cabin Fever" uden nogen dybere argumentation herfor, andet end måske at de synes pågældende film suttede røv. Ingen tager fat i dem og beder dem argumentere derfor, måske fordi det alligevel er 'officielt', at filmene er ringe...
"Pulp Fiction" sagde så ikke jonkey så meget - nuvel, men hvorfor skal der gøres mere ud af den end af de andre. Hvorfor kan man skrive, at én film er noget lort, og det er okay, mens man er nødt til at kunne argumentere for det, hvis man synes at en anden stinker? Nåja, "Pulp Fiction" er tydeligvis værdsat af flere mennesker, både kritikere og publikum end f.eks. "Cabin Fever", men der findes trods alt ikke en universel sandhed for, hvad man skal (og ikke skal) kunne lide... vel selv ikke her på filmz...? Smag og behag, folkens - og jonkey har så bare ikke smag for "Pulp Fiction", som det åbenbart er ret dårlig latin ikke at kunne lide.
#88: Såvidt jeg husker, hedder det en retstavningsordbog, og ordet er i øvrigt sammensat. Men der skal sikkert også være nogle uenige mennesker, der finder noget at rette i mit indlæg...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#81 Zelle 21 år siden
#82 filmz-jonkey 21 år siden
Frankly, my dear, I don't give a damn!
#83 filmz-Le Samouraï 21 år siden
#84 dyg 21 år siden
#85 filmz-Le Samouraï 21 år siden
#86 filmz-jonkey 21 år siden
Her til sidst vil jeg sige at da jeg så Pulp Fiction, føldes det som om at QT havde taget 2 timer ud af mig, men dem fik jeg igen, da jeg så KILL BILL vol. 2, som jeg syndes er en fed film.
#87 filmz-jonkey 21 år siden
kan i se at der er 2,7 % der har givet den 1(ud af 10)
Så der nok ligt flere end mig der syndes den er ringe.
og desuden handler det her forum om ringe film, så hvad er der at diskuter om, når folk kommer med deres akumenter for hvad foren en film de syndes der er ringe.
Og jeg syndes at i lige så godt kan opgive, for lige meget hvad i siger/skriver, så er min holdning slået fast!
#88 ks 21 år siden
#89 21 år siden
#90 evermind 21 år siden
Som jonkey selv gør opmærksom på i post 87, handler tråden jo netop om den sidste ringe film, vi har set. En masse skriver eksempelvis "Starship Troopers" og "Cabin Fever" uden nogen dybere argumentation herfor, andet end måske at de synes pågældende film suttede røv. Ingen tager fat i dem og beder dem argumentere derfor, måske fordi det alligevel er 'officielt', at filmene er ringe...
"Pulp Fiction" sagde så ikke jonkey så meget - nuvel, men hvorfor skal der gøres mere ud af den end af de andre. Hvorfor kan man skrive, at én film er noget lort, og det er okay, mens man er nødt til at kunne argumentere for det, hvis man synes at en anden stinker? Nåja, "Pulp Fiction" er tydeligvis værdsat af flere mennesker, både kritikere og publikum end f.eks. "Cabin Fever", men der findes trods alt ikke en universel sandhed for, hvad man skal (og ikke skal) kunne lide... vel selv ikke her på filmz...? Smag og behag, folkens - og jonkey har så bare ikke smag for "Pulp Fiction", som det åbenbart er ret dårlig latin ikke at kunne lide.
#88: Såvidt jeg husker, hedder det en retstavningsordbog, og ordet er i øvrigt sammensat. Men der skal sikkert også være nogle uenige mennesker, der finder noget at rette i mit indlæg...