Øv kan ikke se Golden Globes her på søndag, da jeg skal arbejde næste dag. Men overvejer om det er muligt at se det den næste dag og så blot lade være med at tjekke nyheder.
Nå men spændende bliver det. Golden Globe er jo en begivenhed som i virkeligheden bliver fejret som en fest med sprut og det hele, så på den måde er folk også lidt mere afslappede. Håber næsten at George Clooney dukker op, men jeg tror hellere at han vil hjælpe verden.
Jeg tror at "The King's Speech" vinder i bedste drama kategorien, da HFPA godt kan lide disse historiske dramaer. Ellers bliver det spændende om ikke Natalie Portman vinder, på trods af at der lurer en overraskelse ved Nicole Kidman.
Portman og Bening konkurrerer jo ikke imod hinanden ved Globen, så derfor kunne det være interessant hvem der giver den bedste tale. Det kan jo i sidste ende have betydning for udfaldet.
Hvis The Social Network vinder Globen ( og Sag for den sags skyld) er jeg ret sikker på den vinder ved Oscar. Dog er materialet i The Social Network heller ikke normalt HFPAs kop the, så jeg tvivler på det.
PICTURE DRAMA: The King's Speech PICTURE COMEDY OR MUSICAL: The Kids Are Alright DIRECTOR: David Fincher, The Social Network ACTOR DRAMA: Colin Firth, The King's Speech ACTRESS DRAMA: Natalie Portman, Black Swan ACTOR COMEDY OR MUSICAL: Johnny Depp, Alice In Wonderland ACTRESS COMEDY OR MUSICAL: Annette Bening, The Kids Are Alright SUPPORTING ACTOR: Christian Bale, The Figther SUPPORTING ACTRESS: Melissa Leo, The Fighter SCREENPLAY: Aaron Sorkin, The Social Network SCORE: Inception SONG: "You Haven't Seen the Last of Me", Burlesque ANIMATED: Toy Story 3 FOREIGN: Biutiful
Der er vist ingen tvivl om længere, at det bliver The Social Network, Natalie Portman og Colin Firth, der vinder. Ikke at der har været supermeget tvivl i forvejen
Som Harvey Weinstein sagde efter Golden Globes til en reporter "Det er først nu, det hele starter" Nu er alle disse "critics awards" forbi, og nu er det branchen selv der skal uddele deres priser. Det er ikke fordi jeg tror der bliver den store ændring med vinderne, men jeg må give Harvey ret, det er nu. Der er grupper der også har Academy medlemmer som har uddelt en pris endnu. Så det kunne være at de syntes mere om filmen der har en Konge som ikke kan holde taler pga han stammer fremfor filmen med et par unge der skaber en hjemmeside og derefter sagsøger hinanden på kryds og tværs ;) Eller de vælger at ære bokse filmen.. hvem ved? Men som jeg skrev, jeg tror stadig Social Network er helt klart den store favorit, spørgsmålet er bare om den vinde den meget vigtige SAG Best Ensemble! Her mener jeg at The Fighter har en større chance, og hvis Chris Nolan tager DGA prisen (som vel, kunne ske) så bliver det rigtig spændende...
#194 Jeg betegner den stadigvæk som åben i mellem Portman og Bening. Colin Firth er sikker som han har været hele tiden.
Jeg tror efterhånden også på TSN. Især når den vinder hos HFPA, som normalt er meget glade for engelske periodefilm. Og nu er TSN også en af de mest vindende film i historien.
Men Natalie Portman vandt i hvert fald imellem talerne. Det var en rigtig god tale, hvor Benings var ok. Det har hele tiden været Benings problem, hun giver dårlige taler men i det mindst kludrede hun ikke fuldstændig i det den her gang.
#191 Slettet Bruger [3330424288] 13 år siden
Nå men spændende bliver det. Golden Globe er jo en begivenhed som i virkeligheden bliver fejret som en fest med sprut og det hele, så på den måde er folk også lidt mere afslappede. Håber næsten at George Clooney dukker op, men jeg tror hellere at han vil hjælpe verden.
Jeg tror at "The King's Speech" vinder i bedste drama kategorien, da HFPA godt kan lide disse historiske dramaer. Ellers bliver det spændende om ikke Natalie Portman vinder, på trods af at der lurer en overraskelse ved Nicole Kidman.
Portman og Bening konkurrerer jo ikke imod hinanden ved Globen, så derfor kunne det være interessant hvem der giver den bedste tale. Det kan jo i sidste ende have betydning for udfaldet.
#192 Slettet Bruger [3330424288] 13 år siden
#193 Slettet Bruger [3330424288] 13 år siden
PICTURE DRAMA: The King's Speech
PICTURE COMEDY OR MUSICAL: The Kids Are Alright
DIRECTOR: David Fincher, The Social Network
ACTOR DRAMA: Colin Firth, The King's Speech
ACTRESS DRAMA: Natalie Portman, Black Swan
ACTOR COMEDY OR MUSICAL: Johnny Depp, Alice In Wonderland
ACTRESS COMEDY OR MUSICAL: Annette Bening, The Kids Are Alright
SUPPORTING ACTOR: Christian Bale, The Figther
SUPPORTING ACTRESS: Melissa Leo, The Fighter
SCREENPLAY: Aaron Sorkin, The Social Network
SCORE: Inception
SONG: "You Haven't Seen the Last of Me", Burlesque
ANIMATED: Toy Story 3
FOREIGN: Biutiful
#194 Skeloboy 13 år siden
#195 cansi 13 år siden
Men som jeg skrev, jeg tror stadig Social Network er helt klart den store favorit, spørgsmålet er bare om den vinde den meget vigtige SAG Best Ensemble! Her mener jeg at The Fighter har en større chance, og hvis Chris Nolan tager DGA prisen (som vel, kunne ske) så bliver det rigtig spændende...
#196 Slettet Bruger [3330424288] 13 år siden
Jeg tror efterhånden også på TSN. Især når den vinder hos HFPA, som normalt er meget glade for engelske periodefilm. Og nu er TSN også en af de mest vindende film i historien.
#197 Slettet Bruger [3330424288] 13 år siden
#198 Skeloboy 13 år siden
#199 Åkepool 13 år siden
Det er jeg også:
http://www.goldderby.com/films/news/972/the-kings-...
#200 Skeloboy 13 år siden