Forresten, når pressekonferencen om oscar-nomineringerne foregår kl. 5:30 i Pacific Standard Time, kan det så passe, at det svarer til kl. 16:30 i Central European Time?
Forresten, når pressekonferencen om oscar-nomineringerne foregår kl. 5:30 i Pacific Standard Time, kan det så passe, at det svarer til kl. 16:30 i Central European Time?
Det må være 14:30 dansk tid.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Jeg tror at The Fighter har en stor chance for at vinde SAG Best Ensemble. Filmen har i forvejen tre personer nomineret, og det plejer altid at være et godt tegn. Det overraskede mig helt vild at Andrew Garfield ikke blev nomineret, og det kan jeg kun tegne som at skuespillerne ikke har den store støtte til den. The Kings Speech kunne også overraske i denne kategori. Filmen har nogle rigtig gode skuespillere i bi-rollerne, Michael Gambon og Guy Pierce også må vi heller ikke glemme at denne film også har tre af deres skuespillere nomineret. Det bliver spændende :)
Jeg tror at David Fincher har DGA. Men der kunne godt blive en overraskelse her. DGA har 13,500 medlemmer og disse mennesker må ikke dømme filmene ud fra dvd screeners, de skal tage i bio og se filmene! og det kan bare få mig til at tro at Darren Aronofsky eller Chris Nolan kan overraske, da deres film er mere en "oplevelse" i bio end hvad Social Network var- Det synes jeg i i hvert fald :)
#201 Åkepool 13 år siden
#202 Slettet Bruger [3330424288] 13 år siden
#203 Sweetiebellefan 13 år siden
#204 mr gaijin 13 år siden
#205 Wangsgaard 13 år siden
#206 mr gaijin 13 år siden
#207 Steffan Rasmussen 13 år siden
Det må være 14:30 dansk tid.
#208 mr gaijin 13 år siden
Doh! Min hjerne har det ikke godt efter at have været på arbejde fra kl. 5 til kl. 18 i dag.
#209 BN 13 år siden
Faktisk var den kun "kæk" i Danmark. Spørgsmålet er snarere, om der var babes nok i den. ;-)
#210 cansi 13 år siden
Det bliver spændende :)
Jeg tror at David Fincher har DGA. Men der kunne godt blive en overraskelse her. DGA har 13,500 medlemmer og disse mennesker må ikke dømme filmene ud fra dvd screeners, de skal tage i bio og se filmene! og det kan bare få mig til at tro at Darren Aronofsky eller Chris Nolan kan overraske, da deres film er mere en "oplevelse" i bio end hvad Social Network var- Det synes jeg i i hvert fald :)