Gravatar

#31 frahm-2 13 år siden

de tre du nævner havde dog endten en vis mængde actionscener eller en kæmpe lydkulisse der skulle bygges op. Jeg synes ikke helt Social Network har det samme, så jeg tror heller ikke helt på den.

Rigtig gode bud, men jeg tror stadig at Williams tager nomineringen foran Manville og jeg tror også på, at Kunis kommer med i birolle, men jeg kan ikke helt bestemme mig for hvilke af de fem du nævner, som til gengæld ikke gør.

Enig, men vi skal nok heller ikke glemme The Tempest når vi snakker make-up (eller kostumer for den sags skyld).
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#32 cansi 13 år siden

# 24
Gode bud :)

# 31
Jep du har egentlig ret omkring The Tempest!

The Wolfman kunne meget vel få en nominering men tror stadig at Black Swan har den i lommen.
Gravatar

#33 frahm-2 13 år siden

Jeg fik lige set Black Swan i dag og jeg tror faktisk at det kan være en outsider til bedste film. Hvis der skulle være en overraskende vinder, så tror jeg det kunne blive den.
Gravatar

#34 Skeloboy 13 år siden

Skal ind at se den på mandag. Men ellers tror jeg du har ret.

Jeg tvivler på Inception. Det er meget, meget sjældent action-film vinder - og Inception er jo bare en actionfilm.

Så jeg tror på, at slaget står mellem The Social Network og Black Swan. Måske 127 Hours. Men vi bliver meget klogere på søndag, hvor slaget i drama-kategorien står mellem:

Black Swan
The Fighter
Inception
The King's Speech
The Social Network

Personligt håber jeg selv på Black Swan - uden at have set den(endnu).
Gravatar

#35 frahm-2 13 år siden

Du glemmer King's Speech
Gravatar

#36 Skeloboy 13 år siden

#35 - ja, den skal nok nævnes frem for Black Swan, og det er da også kun 100% biased, når jeg snakker om Black Swan :)
Gravatar

#37 Babo Rises 13 år siden

Måske derfor, at det er på tide, at en anden genre vandt, og da Avatar tabte sidste år til en lille film, kunne man fristes til at tro på et par overraskelser. Uden at ha' set Black Swan, så tror jeg altså ikke på den. Der tror jeg mere på de "sikre", såsom King's Speach og 127 Hours.
Gravatar

#38 IK 13 år siden

Skeloboy (34) skrev:
Jeg tvivler på Inception. Det er meget, meget sjældent action-film vinder - og Inception er jo bare en actionfilm.

Du mener vel at Inception er en intelligent, tankevækkende, velspillet, rørende, spændende og nervepirrende actionfilm. Dem ses der ikke mange af nu til dags. ;)
Gravatar

#39 Skeloboy 13 år siden

#38 - nej. Jeg mener, det er en action-film, der er godt lavet. Som er ganske fin, men noget overvurderet...:)

Og som havde været meget bedre, hvis action og heist blev nedtonet og Cobb/Mal var den primære historie
Gravatar

#40 Babo Rises 13 år siden

Skeloboy (34) skrev:
Personligt håber jeg selv på Black Swan - uden at have set den(endnu

tjahh... Det ender du nok også med at synes efter filmen :-) Udfra de nominerede, så har jeg kun set Social Network og Inception, mens jeg glæder mig meget til både Fighter og især 127 Hours - black swan glæder jeg mig mindst til, men skal da bestemt ses..

Skriv ny kommentar: