Gravatar

#231 wimmie 13 år siden

Et meget spændende Oscar-show i år :D
er (positivt) overrasket over fordelingen af nomineringer - mange film har fået mange nomineringer og fedt at se True Grit lægge næsten i top med nomineringer; det får jo kun forventningerne højere op :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#232 frahm-2 13 år siden

Jeg ved at King's Speech allerede har to forpræmierer planlagt i hovedstaden. Det er selvfølgelig bare ærgeligt for jer fra Jylland. Men ellers skulle det være til at se langt de fleste nominerede.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#233 Skeloboy 13 år siden

#232 - og Fyn...DU GLEMTE FYN! :)
Gravatar

#234 frahm-2 13 år siden

er det ikke det samme?
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#235 Sweetiebellefan 13 år siden

Jeg håber at The Gruffalo med Helena Bonham Carter vinder for kortfilm.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#236 Skeloboy 13 år siden

Så lige et hypotetisk spørgsmål. Havde der kun været 5 nomineringer(og jeg håber sgu de går tilbage til det), hvilke af de fem ville så IKKE være nomineret?

Toy Story 3
Winter's Bone
True Grit

Er ret sikker på, at de tre ikke ville have fået en nominering med 5. De næste to:

127 Hours
The Kids Are All Right.

Men det er jo selvfølgelig umuligt at vide
Gravatar

#237 Bruce 13 år siden

I det mindste ser det ud til, at feltet er væsentlig stærkere end sidste år, uden dog at nå klasseåret 2007.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#238 Slettet Bruger [3330424288] 13 år siden

#236 Det ser fornuftigt ud. Jeg er i hvert fald sikker på at de 4 film der står stærkest er følgende:

The Social Network
The King's Speech
The Fighter
Black Swan

De har alle fire fået en bedst instruktør nominering samt en pris for editing. Der er ingen film i bedste film kategorien der har vundet uden editing nomineringen siden 1980, hvis man lige ser bort fra Crash året (mener jeg).

Den sidste står nok imellem 127 Hours eller True Crit. Sidstnævnte står stærkest synes jeg.

Men jeg har siddet og grublet over de nominerede her hele dagen. Det bliver jo aldrig helt sådan som man forventede det. Men det er da i det mindste rart med så mange vindere som vi er vidne til. Nu skal der bare ses nogle af de film der mangles. Det er dog færre i forhold til de sidste par år.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#239 Skeloboy 13 år siden

#237 - dvs- dem, der blev nomineret til uddelingen i 2008? Ja, det var nogle ret habile film
Gravatar

#240 Bruce 13 år siden

#239 Ja og så var Zodiac og Jesse James ikke engang nominerede.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: