The Fighter når ikke at få premiere i Odense før Oscar - det sucks. Men kan nå at se 127 Hours og True Grit. Har set nogen af de andre kandidater: Inception, The Social Network og Winter's Bone. The Kids Are All Right lejer jeg når den kommer i slutningen af januar
#37 jeg tror ikke at 127 Hours har en chance. Så skal der da ske noget virkelig radikalt de næste par uger. Men jeg tror at Black Swan efterlader et så stort indtryk på en del af folk, så de faktisk vil sætte den som nummer et. Hvor stor en del af folk, det så er, det ved jeg ikke.
#39 Ja, Inception er pænt overvurderet. Det er dette års Dark Knight. Masser af fanboys, men ingen stemmer. Personligt synes jeg at Dark Knight var bedre, men den havde jo også Batman med, og det er svært at slå.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
[quote=frahm-2 (42)] Masser af fanboys, men ingen stemmer. Personligt synes jeg at Dark Knight var bedre, men den havde jo også Batman med, og det er svært at slå.[/quote
åhh ja - here we go again. Hvor er det dog trættende.
Er jeg virkelig den eneste der tror 100 % på The Social Network? Nu ved jeg godt at god kritik og oscar ikke altid hænger rigtig godt sammen, men i de seneste par år har vinderne været de mest kritikerroste film. Hurt Locker, Slumdog og No Country For Old Men var fx blandt de mest anmelderroste film, og de vandt alle tre.
#41 Skeloboy 13 år siden
The Fighter når ikke at få premiere i Odense før Oscar - det sucks. Men kan nå at se 127 Hours og True Grit. Har set nogen af de andre kandidater: Inception, The Social Network og Winter's Bone. The Kids Are All Right lejer jeg når den kommer i slutningen af januar
#42 frahm-2 13 år siden
jeg tror ikke at 127 Hours har en chance. Så skal der da ske noget virkelig radikalt de næste par uger. Men jeg tror at Black Swan efterlader et så stort indtryk på en del af folk, så de faktisk vil sætte den som nummer et. Hvor stor en del af folk, det så er, det ved jeg ikke.
Ja, Inception er pænt overvurderet. Det er dette års Dark Knight. Masser af fanboys, men ingen stemmer. Personligt synes jeg at Dark Knight var bedre, men den havde jo også Batman med, og det er svært at slå.
#43 Babo Rises 13 år siden
#44 Skeloboy 13 år siden
True Grit - premiere 17. februar
Det kan lige nås...jeg overvejer om Biutiful kan få en surprise-nominering
#45 Babo Rises 13 år siden
åhh ja - here we go again. Hvor er det dog trættende.
#46 Babo Rises 13 år siden
Du kan se 127 Hours allerede 20 eller 21 Januar, i Odense eller Århus.. Tjek Kino.dk
#47 Skeloboy 13 år siden
#48 IK 13 år siden
#49 Babo Rises 13 år siden
I så fald: Så er han bare en hater :-) Hårdt mod hårdt :-)
#50 Skeloboy 13 år siden
#48 - nej, The Social Network er næsten sikker, som jeg set det