#345 - der står (Filmklub Danmark Forpremiere), så man skal nok være medlem. Men gider heller ikke bruge 1 time med bus for at komme i biffen...og 1 time hjem igen
Læste ved en tilfældighed om en kategori jeg aldrig har hørt om i nyere tid. Musicals kan blive nomineret i kategorien Best Original Musical. Der er dog stort set aldrig nok kvalificerede musicals (eller musicals af høj nok kvalitet), så den kommer ikke i brug.
Men musical-genrens storhedstid ligger nok også nogle år tilbage.
#348 Jeg mener faktisk aldrig kategorien er blevet brugt, for så vidt jeg husker blev den indstiftet efter musicalens storhedstid, så det er ligesom en af de der love med at man ikke må gå rundt med isvafler i lommen på en søndag.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#341 Bruce 13 år siden
http://www.sf.se/filmer/smultron/16002766/The-King...
#342 MMB 13 år siden
Der er du et par dage for sent på den... Dog går den i Cinemaxx i Odense den 28. februar (dagen efter Oscar).
#343 aero 13 år siden
#344 Skeloboy 13 år siden
Jeg får ikke set den i biografen, når den først kommer bagefter. Den må vente til DVD
#345 MMB 13 år siden
Hvad med en rask tur til Faaborg?
#346 Skeloboy 13 år siden
#347 Sweetiebellefan 13 år siden
#348 SebReuber 13 år siden
Musicals kan blive nomineret i kategorien Best Original Musical. Der er dog stort set aldrig nok kvalificerede musicals (eller musicals af høj nok kvalitet), så den kommer ikke i brug.
Men musical-genrens storhedstid ligger nok også nogle år tilbage.
#349 frahm-2 13 år siden
Jeg mener faktisk aldrig kategorien er blevet brugt, for så vidt jeg husker blev den indstiftet efter musicalens storhedstid, så det er ligesom en af de der love med at man ikke må gå rundt med isvafler i lommen på en søndag.
#350 MMB 13 år siden