17 ud af 24 rigtige. Ikke dårligt, men Alice in Wonderland snød mig lidt, med sine to Oscars og så havde jeg faktisk troet at det var Roger Deakins' tur til at vinde. Alt i alt er jeg dog rimelig tilfreds.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#473 Havde fejl i de samme kategorier, havde dog gættet på The Gruffalo i anim. kortfilm og Na Wewe i live action. Ellers havde jeg regnet med King's Speech i både kostumer og score....så blev jeg heller ikke oscarchamp i år...øv.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
19 af 24 her også. Var ellers 0 for 2 efter de to første, så jeg er meget godt tilfreds.
Missede:
Art Direction - Troede på The King's Speech Cinematografi - Troede på True Grit Kostume Design - Troede på The King's Speech Original Score - Troede på The King's Speech Bedste Kortfilm Live Action - Troede på Wish 143
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#471 Bruce 13 år siden
Så ville der sidde en masse som sagde:
"Hvor i al verden finder de disse idioter henne?"
;)
#472 frahm-2 13 år siden
#473 Kruse 13 år siden
Dem jeg fejlede ved var:
Cinematografi - Jeg troede at det var Deakins' tur.
Instruktør - Jeg havde håbet på Fincher, men ak...
Animeret kortfilm - Jeg gættede på Day & Night.
Bedste Kortfilm - Jeg gættede Wish 143.
Art Direction - Jeg gættede på "The King's Speech".
#474 frahm-2 13 år siden
Havde fejl i de samme kategorier, havde dog gættet på The Gruffalo i anim. kortfilm og Na Wewe i live action. Ellers havde jeg regnet med King's Speech i både kostumer og score....så blev jeg heller ikke oscarchamp i år...øv.
#475 Steffan Rasmussen 13 år siden
Missede:
Art Direction - Troede på The King's Speech
Cinematografi - Troede på True Grit
Kostume Design - Troede på The King's Speech
Original Score - Troede på The King's Speech
Bedste Kortfilm Live Action - Troede på Wish 143
#476 chandler75 13 år siden
#477 mr gaijin 13 år siden
Samme her. Jeg troede ikke på Bier efter at have set filmen. Ellers havde jeg nok stemt på den, da den vandt Golden Globes. Øv!
#478 Steffan Rasmussen 13 år siden
#479 chandler75 13 år siden
#480 Steffan Rasmussen 13 år siden
OK. Men går dog ikke ud fra de tre i i et kort sekund havde på, mister et eller flere af deres rigitge gæt, så går ud fra jeg ikke havde nok.