Min første dvd var night of the hunter (købte den sammen med en anden film jeg har glemt). Dvd afspiller var en Lumatron fra Kvickly (kodefri)til ca 1500 kr.
Mener min første dvd var Rush Hour købt i City2 i vist nok Electronic World. Mht. dvd afspilleren er jeg faktisk lidt i tvivl, men tror det var Playstation 2, købt på udgivelsesdatoen, som vist nok var omkring nytåret 1999/2000 hvis ikke jeg husker helt forkert. Min første VHS(som også var min første købefilm nogensinde) var uden tvivl Terminator 2 og derefter lånte jeg mine forældres vhs-afspiller og tv, i gud ved hvor mange gange, inden jeg fik købt en JVC vhs-afspiller.
Som flere andre: Første DVD-afspiller var et drev i pc'en, hvor jeg trak kabel til fjernsynet og den første DVD var "The Matrix" :o) Det var stort dengang...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#31 Slettet Bruger [4218025100] 12 år siden
#32 davenport 12 år siden
#33 inflector 12 år siden
#34 jessup 12 år siden
#35 MuManden 12 år siden
Mht. dvd afspilleren er jeg faktisk lidt i tvivl, men tror det var Playstation 2, købt på udgivelsesdatoen, som vist nok var omkring nytåret 1999/2000 hvis ikke jeg husker helt forkert.
Min første VHS(som også var min første købefilm nogensinde) var uden tvivl Terminator 2 og derefter lånte jeg mine forældres vhs-afspiller og tv, i gud ved hvor mange gange, inden jeg fik købt en JVC vhs-afspiller.
#36 Slettet Bruger [4218025100] 12 år siden
/kæphest
#37 Collateral 12 år siden
Min første blu-ray var "Sweeney Todd" som måske er den eneste blu-ray jeg har betalt svimlende 220,- kr. for.
#38 jessup 12 år siden
#39 MadMartigan 12 år siden
Første DVD var Top Gun
Første afspiller, var en Sony af en art, købt i Fona Aalborg
Første CD´er var Queens Greatest hiits 1+2 og Metallica the black album. Købt i stereo studio Aalborg.
#40 wiseguy 12 år siden