Gravatar

#31 Slettet Bruger [4218025100] 12 år siden

E.T. var faktisk også min første biograffilm sammen med min mor, søster og et par andre, i en biograf i Hvidovre.
Gravatar

#32 davenport 12 år siden

Jeg er stadig bange for at se E.T. (Og jeg mener det! Jeg synes den lille vamle mongoltrold er hæslig - men en vitterlig fantastisk film!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 inflector 12 år siden

#30+31 heh me2. Så den i en forlængst nedlagt biografi i Esbjerg. Jeg har ikke været meget mere end 6 år gammel, men kan stadigvæk huske den aften.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#34 jessup 12 år siden

Min første dvd var night of the hunter (købte den sammen med en anden film jeg har glemt). Dvd afspiller var en Lumatron fra Kvickly (kodefri)til ca 1500 kr.
This is just until June
Gravatar

#35 MuManden 12 år siden

Mener min første dvd var Rush Hour købt i City2 i vist nok Electronic World.
Mht. dvd afspilleren er jeg faktisk lidt i tvivl, men tror det var Playstation 2, købt på udgivelsesdatoen, som vist nok var omkring nytåret 1999/2000 hvis ikke jeg husker helt forkert.
Min første VHS(som også var min første købefilm nogensinde) var uden tvivl Terminator 2 og derefter lånte jeg mine forældres vhs-afspiller og tv, i gud ved hvor mange gange, inden jeg fik købt en JVC vhs-afspiller.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#36 Slettet Bruger [4218025100] 12 år siden

DET HEDDER EN VIDEO! IKKE EN VHS-AFSPILLER! :p

/kæphest
Gravatar

#37 Collateral 12 år siden

Fast & The Furious og Ring of Fire var de første titler jeg så på DVD. Min far købte dem, så strengt taget var de hans, men stadig.

Min første blu-ray var "Sweeney Todd" som måske er den eneste blu-ray jeg har betalt svimlende 220,- kr. for.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#38 jessup 12 år siden

Den første film jeg købte i usa blev jeg taget i tolden: children of paradise (criterion)
This is just until June
Gravatar

#39 MadMartigan 12 år siden

#24 KONGE CD!!!!

Første DVD var Top Gun

Første afspiller, var en Sony af en art, købt i Fona Aalborg

Første CD´er var Queens Greatest hiits 1+2 og Metallica the black album. Købt i stereo studio Aalborg.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#40 wiseguy 12 år siden

Som flere andre: Første DVD-afspiller var et drev i pc'en, hvor jeg trak kabel til fjernsynet og den første DVD var "The Matrix" :o) Det var stort dengang...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: