Gravatar

#41 HelmerJ 12 år siden

Købte tilbage i 95-96 en del dvder men det var 1-2 afgangen og så blev de solgt til fordel for andre, det forgik via dvddrev.

Filmen der startede min samling var Maximum Overdrive, den var umulig at opdrive på VHS så jeg købte den på DVD selv om jeg ikke engang havde adgang til en afspiller

Kan ikke huske hvad min første afspiller var, men der gik LANG tid før jeg fik en. Boede i et mindre kollektiv hvor min fætter havde en.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#42 frankdrebin 12 år siden

Min første DVD var også "The Matrix".. Nr. 2 var "Hollow Man" :)
Gravatar

#43 The Insider 12 år siden

#41, dude, det var to år før, den allerførste dvd udkom! Du var dæleme med på noderne!
War. War never changes.
Gravatar

#44 HelmerJ 12 år siden

ja du har ret, forbinder det med en flytning med mine forældre, men kan da godt se det er helt skævt... Det var senere
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#45 inflector 12 år siden

#39 ja den holder faktisk stadigvæk, men det gør dine cder dælme også. Mine udgaver af ditto cd´er er nærmest slidt op.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#46 McPeter 12 år siden

Første DVD var 'Det Femte Element' som jeg fik i gave inden jeg havde DVD-afspiller. :-)
Mener nummer 2 DVD var 'Convoy'...

Min første DVD-afspiller var en regionsfri NAD T512, som jeg senere fik opgraderet til en regionsfri NAD T515 som jeg stadig har til at afspille andre end region 2 DVD'er, som min PS3 ikke vil æde.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#47 MadMartigan 12 år siden

#45 Rock On! :-)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#48 Slettet Bruger [4218025100] 12 år siden

Hvordan slider man cd'er op? :)
Gravatar

#49 Høegh 12 år siden

Min første dvd-afspiller var en PS2 (tilbage i 2000), og min første dvd var Gladiator
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#50 Steffan Rasmussen 12 år siden

Min første DVD var One Flew Over the Cuckoo's Nest.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: