Købte tilbage i 95-96 en del dvder men det var 1-2 afgangen og så blev de solgt til fordel for andre, det forgik via dvddrev.
Filmen der startede min samling var Maximum Overdrive, den var umulig at opdrive på VHS så jeg købte den på DVD selv om jeg ikke engang havde adgang til en afspiller
Kan ikke huske hvad min første afspiller var, men der gik LANG tid før jeg fik en. Boede i et mindre kollektiv hvor min fætter havde en.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Første DVD var 'Det Femte Element' som jeg fik i gave inden jeg havde DVD-afspiller. :-) Mener nummer 2 DVD var 'Convoy'...
Min første DVD-afspiller var en regionsfri NAD T512, som jeg senere fik opgraderet til en regionsfri NAD T515 som jeg stadig har til at afspille andre end region 2 DVD'er, som min PS3 ikke vil æde.
#41 HelmerJ 12 år siden
Filmen der startede min samling var Maximum Overdrive, den var umulig at opdrive på VHS så jeg købte den på DVD selv om jeg ikke engang havde adgang til en afspiller
Kan ikke huske hvad min første afspiller var, men der gik LANG tid før jeg fik en. Boede i et mindre kollektiv hvor min fætter havde en.
#42 frankdrebin 12 år siden
#43 The Insider 12 år siden
#44 HelmerJ 12 år siden
#45 inflector 12 år siden
#46 McPeter 12 år siden
Mener nummer 2 DVD var 'Convoy'...
Min første DVD-afspiller var en regionsfri NAD T512, som jeg senere fik opgraderet til en regionsfri NAD T515 som jeg stadig har til at afspille andre end region 2 DVD'er, som min PS3 ikke vil æde.
#47 MadMartigan 12 år siden
#48 Slettet Bruger [4218025100] 12 år siden
#49 Høegh 12 år siden
#50 Steffan Rasmussen 12 år siden