Gravatar

#1 Slettet Bruger [4218025100] 12 år siden

Hep, jeg var lige i gang med at rode en masse papirer igennem, så fandt jeg kvitteringen på min første dvd:

The Matrix!

Og min første dvd-afspiller: en regionsfri Pioneer DV-535, der kostede 3200 kr. hos Laserdisken i sin tid.

Nå ja, så fandt jeg også medlemskort til Playtime Video og Hollywood Express, de herlige maskiner hvor man kunne leje pr0n uforstyrret, fordi man ikke stod ansigt til ansigt med en ekspedient. :D

Så, kan du huske din første dvd, måske endda din første VHS eller LD?
Gravatar

#2 IK 12 år siden

Min første dvd er Training Day. Jeg fik den med, da jeg købte en playstation 2, som også er min første afspiller. :)
Gravatar

#3 colocho 12 år siden

The Matrix var den første VHS! jeg selv anskaffede mig :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#4 Kisbye 12 år siden

Min første DVD afspiller sad i min computer. Det må have været omkring 1998/1999. Min første DVD var "The Matrix".
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#5 Richard Burton 12 år siden

Blade Runner i lorteudgaven, var min første dvd.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#6 Slettet Bruger [4218025100] 12 år siden

SIR Ridley Scott (5) skrev:
Blade Runner i lorteudgaven, var min første dvd.

Din stakkel. :(
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 12 år siden

Min første DVD var også The Matrix! Jeg har den sågar stadig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Richard Burton 12 år siden

utyske (6) skrev:
Din stakkel. :(

Jeg lider endnu :(
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#9 Wangsgaard 12 år siden

Min første dvd var The beach. Kan ikke huske hvilket mærke min afspiller var men den var fra kvickly til omkring 1000 kr
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#10 Slettet Bruger [2377155205] 12 år siden

Det kan jeg simpelthen ikke huske. Jeg kan kun huske at min første CD var med 2 Unlimited. Rædselsfuld musik og jeg har den faktisk stadigvæk, ja de to første med dem faktisk.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: