Du modsiger dig selv temmelig ofte synes jeg BN og samtidig fremstår du utroværdig (når du konstant takker af og bakker ud og så alligevel vender tilbage for at få det sidste ord;) Men Ispep har jo ret når han undrer sig i dine kommentarer og du så på samme tid har den nye SW trilogi blandt favoritterne. Jeg ved ikke om man med dem ligefrem kan sige stil over substans, for særligt stilfulde er de ikke. Men det er dog mere effekter og farvelade end indhold. De er ikke engang specielt velfortalte.
[quote=BN (91)]Det er den ikke, den er vold som underholdning BN! Muligt den bygger på en seriøs baggrund, men ikke desto mindre er den vold som underholdning. At volden er seriøst skildret, mere end den er tegneserieagtig, gør den ikke til mere end vold som underholdning.
Jeg har aldrig argumenteret for, at Bourne-trilogien og First Blood ikke var underholdningsfilm, så derfor vil jeg heller ikke begynde på det nu, eftersom det ville være i modstrid med min egen opfattelse. ... Spørgsmålet er bare, hvorfor i alverden DU forsøger at overbevise mig om, at disse film er underholdningsfilm??! Det er altså lidt komisk.
Hvis jeg skal prøve at finde nogen mening med et sådant udsagn, ja, så ser det ud til, at du er af den opfattelse, at nårsomhelst vold indgår i en underholdningsfilm og man lader sig underholde af det, så er det lig med voldsforherligelse i den forstand JEG bruger udtrykket.
Forkert igen, Big Fatty. Det er simpelthen totalt snæversynet og unuanceret at påstå, at alle underholdningsfilm, der indeholder vold, per definition er voldsforherligende. Så er man da netop ærkekonservativ og politisk korrekt indtil det kvalmende.
Big Daddy (99) skrev:
Man kan godt se når du kommer til kort og du ikke kan argumentere, så skal de mere personlige fornærmelser trækkes mere frem og træde igennem. Nuvel, jeg tilgiver dig og jeg har jo selv båret brænde til bålet, der fik dig til at brænde ud:-D
Sjældent har læst noget så tåbeligt. ... Må jeg spørge: styrker det dit selvfede ego at udråbe dig selv til vinder af diskussionen?
Hvordan? Hvis kravet ikke altid er "intelligent" så må du jo nødvendigvis nøjes med mindre - altså blot underholdningen, hvilket i og for sig er stil over substans.
Hvordan? Hvis kravet ikke altid er "intelligent" så må du jo nødvendigvis nøjes med mindre - altså blot underholdningen, hvilket i og for sig er stil over substans.
#101 Ispep 11 år siden
#102 BN 11 år siden
De to ting er ikke modsætninger. Så der er ikke noget at beslutte, Tispip.
#103 Big Daddy 11 år siden
#104 BN 11 år siden
Jeg har aldrig argumenteret for, at Bourne-trilogien og First Blood ikke var underholdningsfilm, så derfor vil jeg heller ikke begynde på det nu, eftersom det ville være i modstrid med min egen opfattelse. ... Spørgsmålet er bare, hvorfor i alverden DU forsøger at overbevise mig om, at disse film er underholdningsfilm??! Det er altså lidt komisk.
Hvis jeg skal prøve at finde nogen mening med et sådant udsagn, ja, så ser det ud til, at du er af den opfattelse, at nårsomhelst vold indgår i en underholdningsfilm og man lader sig underholde af det, så er det lig med voldsforherligelse i den forstand JEG bruger udtrykket.
Forkert igen, Big Fatty. Det er simpelthen totalt snæversynet og unuanceret at påstå, at alle underholdningsfilm, der indeholder vold, per definition er voldsforherligende. Så er man da netop ærkekonservativ og politisk korrekt indtil det kvalmende.
Sjældent har læst noget så tåbeligt. ... Må jeg spørge: styrker det dit selvfede ego at udråbe dig selv til vinder af diskussionen?
Kæft for en narrøv du er.
#105 Ispep 11 år siden
#106 BN 11 år siden
Fantastisk logik I to har:
Eftersom BN holder meget af de tre SW-prequels, er hans mening i diverse andre henseender ikke noget værd.
Verdens mest letkøbte "argument".
Jeg har tabt alt for jer to.
#107 Ispep 11 år siden
Du behøver ikke blive personlig, BN.
#108 BN 11 år siden
Hold nu kaje, fjols.
#109 BN 11 år siden
Og du behøver ikke være snotdum, men er det alligevel.
#110 Ispep 11 år siden