Husk nu, fjols, at det jeg skriver i #109 er sjovt.
Og hvis du ikke synes, det er sjovt, så er det "fordi du er stivnet i din tankegang så og tror at sjov, kun kan være ha ha ha. Det kan det ikke, det kan også være sjov, uden at man griner som når klumpe dumpe får en lagkage i hovedet"
Flot, BN..... historien om dig på filmz har det med at gentage sig.
Der er jo kun 2 mulige forklaringer på, at du/I fordrejer mine ord og mine pointer til ukendelighed:
1) I gør det med vilje, hvilket betyder at I er et par manipulerende skiderikker
2) I gør det IKKE med vilje, men fordi I er dumme og for snæversynede til at forstå det andre skriver.
Så når jeg kalder dig dum, tiltror jeg dig faktisk gode motiver.
P.S. Hvis du ikke synes, det er sjovt, så er det "fordi du er stivnet i din tankegang så og tror at sjov, kun kan være ha ha ha. Det kan det ikke, det kan også være sjov, uden at man griner som når klumpe dumpe får en lagkage i hovedet"
Men jeg har også forståelse for, at det kan være svært at holde styr på alle regler, undtagelser, selvmodsigelser, gradbøjninger, at selv Nolans avancerede spillerregler i Inception pludselig er logik for burhøns :D
#111 BN 11 år siden
Og hvis du ikke synes, det er sjovt, så er det "fordi du er stivnet i din tankegang så og tror at sjov, kun kan være ha ha ha. Det kan det ikke, det kan også være sjov, uden at man griner som når klumpe dumpe får en lagkage i hovedet"
#112 BN 11 år siden
Der er jo kun 2 mulige forklaringer på, at du/I fordrejer mine ord og mine pointer til ukendelighed:
1) I gør det med vilje, hvilket betyder at I er et par manipulerende skiderikker
2) I gør det IKKE med vilje, men fordi I er dumme og for snæversynede til at forstå det andre skriver.
Så når jeg kalder dig dum, tiltror jeg dig faktisk gode motiver.
P.S. Hvis du ikke synes, det er sjovt, så er det "fordi du er stivnet i din tankegang så og tror at sjov, kun kan være ha ha ha. Det kan det ikke, det kan også være sjov, uden at man griner som når klumpe dumpe får en lagkage i hovedet"
:-D
#113 Big Daddy 11 år siden
#114 Ispep 11 år siden
Du ville være en pisse ringe detektiv :D
#115 Ispep 11 år siden
#116 Big Daddy 11 år siden
#117 Ispep 11 år siden
Hvis han kan holde sig fra os én dag, giver jeg øl til hele filmz :D
#118 Big Daddy 11 år siden
#119 Ispep 11 år siden
#120 Ispep 11 år siden
Lad os ikke male fanden på væggen - manden siger farvel, for at sige goddag igen :D