Gravatar

#91 MOVIE1000 13 år siden

Jeg har så et problem ved at side efter filmen, fordi jeg føler mig en smule åndsvag at være den eneste eller en af de få der bare sidder endnu, mens folk pakker deres ting, og vandrer ligeså stille ud, mens jeg stadig glor oppe på et lærred og folk tænker hey kammerat filmen er altså slut, rulletekster er jo ikke en oplevelse i sig selv, men samtidigt finder jeg det afslappende/behageligt at høre lidt af soundtracket fra filmen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#92 mr gaijin 13 år siden

#91 Det er netop en af de ting, jeg kan lide ved japansk biografkultur: Langt de fleste bliver under rulleteksterne til det sidste.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#93 Antlion 13 år siden

Igen et eksempel på zapper-kulturen. Hvor folk før skulle ud og ryge smøg, skal de nu tjekke deres mobiltelefon for SMS'er, dannende de livsvigtige dialoger i hverdagen.
Gravatar

#94 Muldgraver 13 år siden

#93 Man kunne i sin af bitterheden udsprungne skadefryd have ønsket sig en forvirring af zap, hvor man kunne se den ene efter den anden af gammel vane forsøge at tænde sin mobiltelefon med en lighter? I sligt forvirrede dystopia kunne man så have en særlig container til forbrændte mobiltelefoner og ovenover denne et nydeligt skrummel af en telefonautomat, som straks efter at have hørt den stakkels stemmes fortrydende udråb, via stemmegenkendelsens forudanelse, udspyer en ny telefon til det ellers så armodede menneske, så dette straks kan genoptage sine fornødenheder.

:D
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#95 Åkepool 13 år siden

#91 - Du skal da på ingen måde føle dig det mindste dum fordi du sidder og slapper af og nyder musikken. Jeg sidder altid og får det hele med og det ved dem jeg går "fast" i biffen med og selvom de er ligeglade med rulletekster, så venter de sgu pænt på mig.

Og det kan jo være, at folk faktisk ikke tænker om dig som du tror og hvis de gør, so what? Det er dit liv og din måde at gøre det på og ikke deres. Så læn du dig bare tilbage og nyd den gode musik :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#96 Wangsgaard 13 år siden

Jeg sidder tit og ser rulleteksterne men det er mest fordi jeg ikke gider stå i kø for at komme ud af biffen bagefter:)

Som sagt var jeg inde at se True Grit alene, og det er helt klart noget jeg vil gøre igen og mit trauma er vidst væk omkring at gå alene i biffen:)

Btw fantastisk film, men dog ikke helt oppe at ringe som andre cohen-film :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#97 Åkepool 13 år siden

Wangsgaard (96) skrev:
Jeg sidder tit og ser rulleteksterne men det er mest fordi jeg ikke gider stå i kø for at komme ud af biffen bagefter:)

Endnu en god grund til at blive siddende.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: