Jeg har ikke det store imod at gå i biffen alene. Da jeg ikke deler filmsmag med hovedparten af mine venner, så er det enten alene eller slet ikke.
En enkelt gang har jeg præsteret at sidde helt palle i biffen, hvilket var rigtig fedt. Jeg husker ikke hvilken film det var, men det var en komedie i en af BioCity's mindre sale, og jeg morede mig gevaldigt :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg tror måske også at jeg ender med at se Black Swan alene - jeg har godt nok fået overtalt husbonden men det var vist lidt modvilligt :p Jeg tror nu godt at han vil kunne lide den - han vil bare ikke indrømme det ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg foretrækker at være selv, da de gange jeg har haft en ven med eller bekendt (udover min mor) har personen altid være halv irreterene, enten at skulle side med mobil eller at snakke under filmen med mig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det er sjældent jeg tager alene i biffen, men jeg synes bestemt ikke der er noget i vejen med det. Jeg har nok prøvet det 5-6 gange, og de første par gange skulle jeg lige vende mig til det. Min lillesøster har i de seneste par år fået en virkelig fornuftig filmsmag, og det er generelt hende jeg ser film med. Hun er musestille under filmen, slukker sin telefon og respekterer filmen, og det er sådan en ideel biograf partner skal være. Ingen er mine venner er særlig filminteresserede, og de hvis endelig vil se en film, er det mainstream action ala The Expentables.
Jeg må indrømme, at jeg aldrig har været alene i biografen. Ikke fordi jeg har ser ned på dem, der gør det overhovedet.
Jeg tror de fleste der finder ”alene-biotur” pinligt er dem der i sidste ende ikke har film som hobby. Jeg tager ikke til bio for hyggens skyld som de fleste af mine venner, men for at få en filmisk oplevelse.
#21 dyg 13 år siden
En enkelt gang har jeg præsteret at sidde helt palle i biffen, hvilket var rigtig fedt. Jeg husker ikke hvilken film det var, men det var en komedie i en af BioCity's mindre sale, og jeg morede mig gevaldigt :)
#22 Skeloboy 13 år siden
#23 wimmie 13 år siden
Jeg tror nu godt at han vil kunne lide den - han vil bare ikke indrømme det ;)
#24 gi-jones 13 år siden
#25 wimmie 13 år siden
Kan I så ikke lige tage en rask køretur til Fredericia og se den sammen med mig? ;p
#26 MOVIE1000 13 år siden
#27 gi-jones 13 år siden
#28 IK 13 år siden
#29 MMB 13 år siden
#30 IK 13 år siden
Jeg tror de fleste der finder ”alene-biotur” pinligt er dem der i sidste ende ikke har film som hobby. Jeg tager ikke til bio for hyggens skyld som de fleste af mine venner, men for at få en filmisk oplevelse.