#39 Sikkert et planlægningshelvede med og finde en dag, men det ku da være en fed Århus-tur så jeg er da klar på det, hvis vi ku få det til og lykkes 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg bruger kun biografture som en social aktivitet. I dette mener jeg for det meste en mere fladpandet komediefilm såsom Klovn eller The Hangover. Ingen af mine kammerater er åbne over for "alternative" film, som de nok vil kalde det. Derfor gider jeg ikke en gang tage med dem ind i biografen for at se den, fordi de på forhånd har et stramt forhold til filmen, og dette kommer for det meste til udtryk bagefter.
Jeg er typen der ser klassikere og generelt film af håndværk alene, mens de mere mainstream komedie/action film ses men vennerne.
Jeg har nogle få gange været i biografen alene, men foretrækker generelt at gøre det sammen med en eller flere venner. Jeg synes, det er hyggeligst at se film sammen med en ven og så kunne diskutere den bagefter, f.eks. på en café, et spisested eller på turen hjem (ofte ser jeg film udenbys, da vores lokale biograf ikke er så spændende i hverken faciliteter eller filmudvalg). Allerbedst bliver det, hvis vi kan lave en dobbelt feature ud af det. :)
Det er det samme hjemme i privaten - jeg kan godt se film alene (hvilket sker i noget større stil her end i biografen, da jeg simpelt hen har så meget, jeg er bagud med at se), men synes også her, at det er hyggeligst at se dem sammen med vennerne.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#41 Åkepool 13 år siden
#42 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 Broomie 13 år siden
Ingen af mine kammerater er åbne over for "alternative" film, som de nok vil kalde det. Derfor gider jeg ikke en gang tage med dem ind i biografen for at se den, fordi de på forhånd har et stramt forhold til filmen, og dette kommer for det meste til udtryk bagefter.
Jeg er typen der ser klassikere og generelt film af håndværk alene, mens de mere mainstream komedie/action film ses men vennerne.
#44 Babo Rises 13 år siden
blot den dårlige smag, du gamle :) hun ku ikke holde det ud... :)
#45 Babo Rises 13 år siden
Mon vennerne havde de her gule/eller grønne kims chips med. De larmer nemlig bedst :)
#46 Highland Park 13 år siden
#47 Babo Rises 13 år siden
De chips larmer da helt vildt, men bedre chips får man heller ikke :)
#48 Highland Park 13 år siden
#49 Babo Rises 13 år siden
#50 evermind 13 år siden
Det er det samme hjemme i privaten - jeg kan godt se film alene (hvilket sker i noget større stil her end i biografen, da jeg simpelt hen har så meget, jeg er bagud med at se), men synes også her, at det er hyggeligst at se dem sammen med vennerne.