Gravatar

#11 rockysds 16 år siden

Hitler... there was a painter! He could paint an entire apartment in ONE afternoon! TWO coats!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#12 Kruse 16 år siden

#1: Ja, jeg er helt enig i at hans anmeldelser tit mangler substans. Han går efter at underholde, istedet for at sige noget fornuftigt om filmene. Hans eneste begrundelse for at give Wolverine 2 stjerner var f.eks. at han har set for mange af den slags film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 Æsop9000 16 år siden

#1 jeg har egentlig kun set DR2s premiere én gang. Og hvad du fortæller overrasker mig absolut ikke, for jeg syntes at værten var meget selvfed, glat, arrogant, konstant subjektiv og påståelig. Jeg så ikke flere udsendelser efter det.

Men jeg vil dog påstå at Mikkel Munch-Fals er en bedre film andmelder end Niels Frid var det for Go-morgen-Danmark og TV3. (men ikke meget bedre)

Man savner virkelig Ole Michelsen.

I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#14 elwood 16 år siden

Jeg Savner Stegelmann og PlanetX
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 Bobby Singer 16 år siden

#14 - Me to :´(
Idjit
Gravatar

#16 rubberdub 16 år siden

Jeg er sgu nok den eneste det synes det var pisse fedt, Engle og Demoner samt Star Trek, er der jo ikke en skid at sige om...
Folk der kan lide Star Trek vil kunne lide den, så hvorfor ikke lade en folk trekies fortælle om den? Så ved folk at hvis de ikke kender noget til Star trek, så er det sgu nok ikke værd at gå ind og se på.
Engle og Demoner helt sikkert som han sage en omgang velproduceret, konspirations plader. Som løber om hjørner med en, uden at man har nogle ide om hvad helvede der forgår, ligesom med dens forgænger.
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#17 gi-jones 16 år siden

#16: Har du rent faktisk set Star Trek?

Jeg har ikke set en eneste udsendelse af Premiere, men efter hvad jeg kan høre på Jer andre lever programmet fuldstændig op til de fordomme jeg har opbygget baseret på deres radiospots.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18 DarkLight 16 år siden

Jeg sad faktisk og stormorede mig over premiere og blev samtidig enig med mig selv om at det var det bedste filmprogram vi har haft.

Det står og falder selvfølgelig med om man kan lide Mikkel eller ej.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#19 filmz-Is 16 år siden

Jeg har fuldstændig droppet DR2 Premiere. Jeg er altid uenig med Mikkel Munch-Fals, og jeg synes ikke, at han begrunder ordentligt for de karakterer han giver. :)
Gravatar

#20 inflector 16 år siden

Jeg hygger mig nu også meget godt sammen med premiere, men som andre tidligere har nævnt kommer det jo nok an på om man kan lide værten. Jeg kan dog ikke døje premiere klubben indslagene, det skal bare stoppes.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: