Gravatar

#31 wiseguy 16 år siden

Jeg har set Premiere for sidste gang i mit liv!!! Mage til nar af en vært skal man da lede længe efter!! Faldt over programmet i ugen op til premieren på Wolverine, så jeg smed alt hvad jeg havde i hænderne og satte mig ned for at høre hans anmeldelse.
Det jeg fik var, at spasseren sagde: " Jeg har kun én ting at sige om X-Men filmene: Så hold dog kæft!" og så viste han ellers et latterligt klip med Jar Jar Binks fra Star Wars. Se det fik jeg jo meget ud af!!! Ikke et eneste velbegrundet kritikpunkt, bare "Så hold dog kæft"!!!

Jeg slukkede på stedet og det var så de sidste minutter, jeg nogensinde kommer til at spilde på det program! Dejligt at tænke på at jeg finansiere idiotens program via min licens :o(

I øvrigt er tossen pisse inhabil, da det er kommet frem, at han har personlige økonomiske interesser i både Nordisk Film og Zentropa - flot!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#32 rubberdub 16 år siden

#29 & #30
Fedt med læsningen... Film at simpelthen ikke tid til at sætte sig ind i nyt univers.

Slap nu af, det er hollywood maskinen der laver penge på noget de ved folk har hørt om før. gi-jones Jeg kan næsten med sikkerhed fortælle dig at Star Trek film ikke kommer til at skille sig ud på nogle måde, fra det andet masse produceret shit der kommer ud af den Brio fabrik. Dermed siger jeg ikke det er en lorte film, derimod er den sikkert meget underholdende, med eksplosioner og hvad har du... Min tidligere pointe som nu er gået totalt tabt var bare, at jeg sagtens kunne se hvor Premiere ville hen. Med deres måde at anmelde den på... "Den er skide god hvis det er det du er til! Derfor gider jeg ikke udtale mig og få en masse fanboys på nakken"

http://www.filmspotting.net/ her er mulighed for et dybtegående reviwe, har dog ikke hørt dette podcast, så hæng mig ik op på det... god fornøjelse...

ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#33 gi-jones 16 år siden

Jeg har skam set filmen, så jeg har ikke brug for en anmeldelse. Jeg kan også godt følge din pointe, det var bare ikke hvad du skrev oprindeligt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#34 rubberdub 16 år siden

Det var hvad jeg mente ^^ og så synes jeg folk var hårde ved Perminere, som jeg morer mig kosteligt over...
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#35 enfilmnørd 16 år siden

Syntes også at DR" præmiere har taget nogle lidt overraskende valg. "Wolverin", "Star Trek" o.lign. mainstreamfilm bliver knapt anmeldt, konceptet bliver bare latterliggjort. Et interview kan være lige så godt som en anmeldelse andre steder. Men syntes ikke værten i sig selv er så slem, der er lidt sjove kommentarer, og lign. Kan endda godt lide hans skemaer, der kommer en gang i mellem(f.eks som med Clintens film--> med Torrino er han her etc.). Men det er lidt et mærkeligt program

Kan bestemt bakke op om filmspotting.com som rubberdub snakker om,. Jeg høre deres podcasts og syntes faktisk de er ret gode, med generel filmsnak. Det er iværdfald anderledes end meget andet man finder.

Her tænker jeg på andre filmpodcast jeg også høre, der nok er lidt mere komiske og minded på "Unge":

IGN Keeping it real
film.com podcast(virker ikke længere på Itunes, skal hentes på Film.com)¨

Ganske godt, hvis man skal orientere sig.

Nu kommer vi lidt ud fra emnet(men ikke hvis man snakker om anmeldere), IGN.com har også ret omfattende hjemmesideafsnit med Tegneserie og Tv-show-anmeldelser, med tilhørende podcasts. Kan anbefale Channelsurfing på IGN(podcasts), der snakker tv-serier (Bl.a. havde de ét helt podcast kun med Battlestar Galactica, da serien sluttede). De spoiler desværre en del, men det må man tage med. Tegneseriepodcastet kan jeg ikke udtale mig om, men anmeldelserne på IGN.com er gode...
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#36 filmz-vivalafrance 16 år siden

Jeg må tilstå, at jeg finder Premiere underholdende, ikke på den ufrivilligt komiske måde, men charmerende, skævt og morsomt. Programmet er uden tvivl det mest velproducerede filmmagasin jeg nogensinde har set, værten har kant, tempoet er fornuftigt, og så elsker jeg de små indskudte klips. Jeg er dog fuldstændig enig i, at programmet ikke er specielt sagligt - i hvert fald ikke dybdeborende på nogen måde. Jeg indtager det som værende et lille let program, og læser så lidt på diverse filmsites for at få lidt dybde.
Gravatar

#37 hey now 16 år siden

Hører også til dem, der finder DR2 Premiere ganske underholdende. Mikkel Munch-Fals, synes jeg, er ret sjov og kantet. Er ikke altid enig i hans vurderinger af film.

Tilgengæld skal "Premiere-klubben" bare gå langt væk, især de to fyre der kækt sidder med rødvinen fremme, pisser mig virkelig af.
Det jeg godt kan lide ved programmet er bl.a. netop at Mikkel Munch fører sig frem med den ret specielle stil, om man så synes om det eller ej er jo ganske individuelt.
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#38 Ericmase 16 år siden

Jeg ser næsten ikke DR2 Premiere mere, fordi jeg næsten altid er uenig med ham i hvor mange stjerner han giver næsten ligesom #19. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39 Skeloboy 16 år siden

Har lige set genudsendelsen nu...og jeg synes den var ganske fin. Og synes det er helt rigtigt han melder ud, at han ikke er til sci-fi...

Objektiv anmeldelse findes ikke alligevel...og fuck Star Trek..:)
Gravatar

#40 tranberg 16 år siden

Jeg synes det var ganske fine anmeldelser, Spanner... Han gav filmene hvad de fortjente og på en interessant måde.
Alle filmanmeldelser er subjektive, men føler mig meget tit enig med Mikkel Munch-Fals.

Og skal helt klart se Observe and Report efter hvad han sagde om den.

Give him a break guys - han gør det meget bedre end nogen af Jer andre kunne :)
The end is closest to the beginning

Skriv ny kommentar: