Til jer der tidligere har handlet hos dvdimport: Jeg har nu ligesom alle andre modtaget den der "Credit card fraud" mail og jeg har på ingen måde kunne finde en regning med alle oplysningerne på og min bank siger at de heller ikke har papirer til sådanne dokumentation. Så mit spørgsmål er hvad sendte i til dem? Her i bedre banker eller kender i et sted hvor regningerne indeholder disse oplysninger? Håber i kan hjælpe da det er en størrer ordre der ligger og venter på mig.
#72 Hvis du har betalt med kreditkort et sted og modtaget en ordrebekræftelses mail, så kan den indeholde alle oplysninger de har brug for. Jeg tog een fra CDWOW og copy/pastede ind i en mail og sendte til dem. Det var nok.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg gik i banken, hvor min bankmand lavede en seddel med navn, adresse og kortnummer. Så satte han sit stempel og underskrift. Den scannede jeg ind og vupti!
Men dog har jeg stadig ikke modtaget min ordre fra DVDimport (LOTR-box). Og den blev afsendt d. 12. april. Måske posten har den med idag?
#71 Jay El 20 år siden
#72 rimmer 20 år siden
#73 filmz-Bruce 20 år siden
#74 Herrguth 20 år siden
Men dog har jeg stadig ikke modtaget min ordre fra DVDimport (LOTR-box). Og den blev afsendt d. 12. april. Måske posten har den med idag?
#75 Hive 20 år siden
#76 Herrguth 20 år siden
Så jeg må vel bare have tålmodighed...
#77 Yoda 20 år siden
#78 Herrguth 20 år siden
Sådan en pakke kan vel ikke bare blive væk?
#79 dyg 20 år siden
#80 Hive 20 år siden