Gravatar

#81 Yoda 20 år siden

Ja, jeg har desværre også mistet et par pakker, bl.a. fra Axel og CDon. Men som NayZe skriver, så har de været flinke til at sende igen.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#82 Herrguth 20 år siden

Det håber jeg også DVDimport vil. Men på deres hjemmeside står der:

We are not liable for the loss, damage or late arrival of parcels in transit through the international mail service.

Men jeg håber da på at de er så service-minded at de vil sende mig en ny...
Gravatar

#83 Yoda 20 år siden

Puha - de har helgarderet sig, hva'?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#84 Herrguth 20 år siden

Nu skrev jeg så en ny mail til dem, og sagde at den stadig ikke var dukket op! Jeg fik så dette svar:

Dear customer,

We will begin investigation into this matter very soon. There is a delay of 45 days to declare a package as lost. We believe you can still receive it.

Sincerely, DVDIMPORT

Så lidt håb er der vel endnu... Forhåbentlig!
Gravatar

#85 Herrguth 20 år siden

En lille opdatering på denne sag.
Har idag fået denne mail:

Dear customer,

We apologize but we cannot re-ship the items entirely at our cost. They seemed to have been lost in the mail and regular shipping is not insured. We recommend you use FEDEX or UPS next time, specially when the cost of a product is over 100$CAD.

What we can do for you this time is re-ship you the items on the condition that you let us charge your card with the shipping fees of FEDEX plus 30% of the price of the items.

Please write back to let us know of your decision,

Sincerely,

Hugo, DVDIMPORT.

Hmmm, kan ikke finde ud af om jeg skal sige JA TAK, eller hvad. Den vil selvfølgelig stadig væk være billigere end hvis jeg havde købt den i DK, men det er bare mange penge...
Gravatar

#86 chandler75 20 år siden

Hvis der nu er sket en fejl hos DVDImport og de rent faktisk ikke har fået sendt den vil de jo tjene meget godt på din "dobbeltordre".

Personligt har jeg ingen erfaring med DVDImport, men af de 100-vis af bøger, tegneserier, CD'er og DVD'er jeg efterhånden har bestil fra udlandet, er det endnu ikke sket at en er gået tabt i posten. De kan blive væsentligt forsinket, ja, men aldrig tabt.

Det kan selvfølgelig være at jeg har været heldig, men jeg tror samtidig at store firmaer kan lave svipsere i post-ordren. Hos de rigtig gode firmaer er det ligemeget om fejlen ligger hos dem selv eller posten - de gensender varen (hvilket ikke koster dem særlig meget - og slet ikke hvis de kan bibeholde en tilfreds og trofast kunde).

Måske skulle du bare cut dine losses hos DVDImport...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#87 filmz-Munk 20 år siden

Har som tidligere nævnt handlet med DVDimport flere gange og de har altid klaret ekspeditionen til fuld tilfredshed, så stoler på dem.. Dog undre deres kundepolitik mig, men om du skal tage imod tilbuddet må være op til dig selv.. det må være et spørgsmål om tiltro osv..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#88 chandler75 20 år siden

Hvor meget vil de 30 % + Fedex koste? (Fedex plejer ikke at være billige...)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#89 Herrguth 20 år siden

Jeg tror det bliver omkring £30...

Jeg har lige skrevet en lille mail til dem om at jeg er skuffet, og jeg da gerne vil betale FEDEX, men helst ikke de 30%. Så må jeg se hvad de siger. (Skrev jeg var skuffet over bare at have mistet de penge!).
Gravatar

#90 dyg 20 år siden

#86 - Må nok sige du har været heldig. Jeg har flere gange oplevet at miste pakker i posten. Et par gange fra CD-Wow, og en enkelt gang fra Axel. Deres service er jo som bekendt upåklagelig, og jeg har fået sendt nye med det samme.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: