1) At nævne sin kone one og 2 børn er et billigt retorisk trick... det giver jeg ikke meget for. Plat og unnødvendigt at nævne.
2) Der er ikke kun tale om fejltalelser. For mig er der tale om at han ikke har haft penge til et betale mig tilbage, og derfor ikke har besvaret mine 10 rykker emails, betalt mig, eller tilbagesendt mig den film jeg sendte retur
Ja, den med konen og børnene er godt nok lidt tykt. Det er jo heller ikke noget der pludselig er sket - der har alt for længe været utilfredshed med hans forretning og behandling af kunder. Han burde for lang tid siden have reageret.
Hvis han ikke har pengene til at betale tilbage så har han måske ikke pengene - eller måske har han. Den eneste måde at finde ud af det på er at hyre en advokat og slæbe ham i rettet - men det kan hurtig blive en dyr affære, også selvom der er flere af dem han skylder penge der slår sig sammen.
I "bedste" fald kan han blive nød til at begære sig konkurs og så kan man måske håbe at få nogle af pengene tilbage fra hvad han har tilbage af midler. I værste fald har han ingen penge - eller i hvert fald ikke råd til at betale dem tilbage før han er økonomisk ovenpå igen (hvilket han godt kan trække i langdrag), og så står man tilbage med en regning på advokat-salær.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Det lyder lidt som om dvdpusheren er konveteret til Softxchange, at når jorden bliver for varm af kreditore og andre, at man går konkure for derefter og starte firmaet i et andet navn. Det skal lige siges, at jeg ikke ved om det er det dvdpusheren har gjort, men kender til ligende sager.
Det ser da lidt mærkeligt ud, at drejer nøjlen om og derefter henviser til sin "konkurrent".
Det var eventuelt noget kontant kunne finde ud af.
Dem der har været i kontakt med Rabatten herindefra burde sende en mail til programmet og gøre opmærksom på den drejnng sagen har taget i mellemtiden...bare for en sikkerhedsskyld.
Softxchange har eksisteret i et par år, så selvom jeg også tror at de to virksomheder at forbundet mere end normalt er det altså ikke bare et nyt han har startet lige nu.
Jeg kender én som blev truet indirekte af ham i en mail. Han blev inviteret til at komme ned i butikken og finde ud af hvordan tingene hang sammen...(hvis i forstår)!
#21 DarkLight 22 år siden
#22 filmz-Funkymonkey 22 år siden
clicky
#23 Patriarch 22 år siden
2) Der er ikke kun tale om fejltalelser. For mig er der tale om at han ikke har haft penge til et betale mig tilbage, og derfor ikke har besvaret mine 10 rykker emails, betalt mig, eller tilbagesendt mig den film jeg sendte retur
#24 chandler75 22 år siden
Hvis han ikke har pengene til at betale tilbage så har han måske ikke pengene - eller måske har han. Den eneste måde at finde ud af det på er at hyre en advokat og slæbe ham i rettet - men det kan hurtig blive en dyr affære, også selvom der er flere af dem han skylder penge der slår sig sammen.
I "bedste" fald kan han blive nød til at begære sig konkurs og så kan man måske håbe at få nogle af pengene tilbage fra hvad han har tilbage af midler. I værste fald har han ingen penge - eller i hvert fald ikke råd til at betale dem tilbage før han er økonomisk ovenpå igen (hvilket han godt kan trække i langdrag), og så står man tilbage med en regning på advokat-salær.
#25 filmz-nemesis 22 år siden
Det ser da lidt mærkeligt ud, at drejer nøjlen om og derefter henviser til sin "konkurrent".
Det var eventuelt noget kontant kunne finde ud af.
#26 Patriarch 22 år siden
#27 Hasselguff 22 år siden
#28 Slettet Bruger [1020452202] 22 år siden
Softxchange har eksisteret i et par år, så selvom jeg også tror at de to virksomheder at forbundet mere end normalt er det altså ikke bare et nyt han har startet lige nu.
Jeg kender én som blev truet indirekte af ham i en mail. Han blev inviteret til at komme ned i butikken og finde ud af hvordan tingene hang sammen...(hvis i forstår)!
#29 SpielbergFreak 22 år siden
DEt ville være dumt bare at lade det ligge, fuck ham. Man kan fandme ikke tage penge for allerede annulerede ordre, det er ulovligt.
#30 Hasselguff 22 år siden