Gravatar

#41 Patriarch 22 år siden

Problemet i mit tilfælde er at det drjer sig om 450,- af et enkel hævning hos PBS på 1100 (de andre film beholdte jeg)... det kræver så at man skal lave en forløbsbeskrivelse, samt komme med dokumentation og altmuligt... ligepludslig bliver det pænt fucking besværligt
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#42 filmz-loonie 22 år siden

#41 - okay, men det er vel 450 bobs værd! Det giver pæn timeløn når du får pengene...

#43 McPeter 22 år siden

Er det mig der husker helt forkert at det var på Guldsmedgade 38 DVDpusheren.dk holdt til? I så fald ville jeg bare gerne lige høre fra en århusianer om det drejer sig om den samme butik der danner grundlag for www.moviemerchandise.dk? Der står nemlig på deres hjemmeside at de (også?) bor der.

Synes jeg på et tidspunkt hvor jeg ventede i lang, lang tid på en ordre fra moviemerchandise (som jeg dog fik til sidst) at jeg fandt ud af de boede på samme adresse. Kunne nemlig ikke lige komme i kontakt med dem og de havde hævet mine penge så jeg begyndte at lede efter andre måder at kontakte dem på... Nu er det jo altså ikke fordi der skal gå inflation i det der med at nakke butikker (vi kan jo godt lide at handle hos dem i virkeligheden) - det var mere hvis det skulle gå hen og være samme butik/ejer, så synes jeg da det ville være lidt ærgerligt hvis han bare kunne fortsætte under andet navn?!? Nogen århusianere til at af/bekræfte mine paranoide tanker?!?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#44 Kalle Ferm 22 år siden

Jeg er temmelig sikker på at Moviemercahndise og DVDpusheren i guldsmedegade var præcis det samme.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#45 filmz-vassago 22 år siden

Ja, det så sådan ud.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#46 McPeter 22 år siden

Nu skriver I begge to i datid...

Hvad jeg kan se kan man da stadig købe ting fra moviemerchandise.dk?!
Gravatar

#47 filmz-vassago 22 år siden

Hele butikken er lukket af - det kan så godt være at man købe på nettet, men ikke nede i butikken.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#48 gi-jones 22 år siden

Så er det mig igen. Jeg er ægte Århusianer. Før i tiden lå Laserdisken på omtalte adresse, men de blev tvunget til at lukke deres Århus afdeling pga. importforbudet (vi er mange, der stadig sørger). DVDPusheren overtog så forretningen i samarbejde med moviemerchandise.dk, fordi ingen af dem kunne bære at have en adresse i Århus midtby i sig selv. Men de to har altså eksisteret side om side i lang tid, og jeg har ved flere lejligheder fået at vide, at de ikke har noget med hinanden at gøre (blandt andet fordi der er komplet umuligt at få service, hvis det tilfældigvis er en ekspedient fra den forkerte forretning, der står bag disken). Så altså, umiddelbart ingen grund til at klantre Moviemerchandise.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#49 McPeter 22 år siden

#48 - tak - det var rart lige at få det afklaret...
Gravatar

#50 filmz-phalanx 22 år siden

jeg vil da bare gerne lige sige at jeg har handlet meget hos moviemerchandise og er aldrig løbet ind i problemer....
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris

Skriv ny kommentar: