Tak for svaret.. Men Tyskland har vel, lissom Holland ogsaa en hel del at spille for. Hvis de taber til os og Portugal saver Holland midt over, saa bliver de sorteper, ikk?
Jo, det har de bestemt. Man kan håbe på, at Holland allerede tidligt kommer foran med et par mål mod Portugal, således Tyskland vælger at spille en anelse defensivt, fordi de så bare kan nøjes med uafgjort - hvilket de kan under alle omstændigheder.
Tyskerne kan vel bruge uafgjort uanset resultatet af den anden kamp. 7 point og de er gruppevindere? Derfor kommer de naeppe med 120 i timen naar de moeder os, hvilket kan vaere vores chance? Og saa maa Holland lige stramme op, og nakke dario-drengene.
Tyskerne kan vel bruge uafgjort uanset resultatet af den anden kamp. 7 point og de er gruppevindere? Derfor kommer de naeppe med 120 i timen naar de moeder os, hvilket kan vaere vores chance? Og saa maa Holland lige stramme op, og nakke dario-drengene.
Ja, Tyskland kan - som jeg også fik skrevet - nøjes med uafgjort under alle omstændigheder. Det er dog tvivlsomt, at de er helt trygge ved situationen, hvis Danmark med et heldigt mål kan sende dem ud. Derfor vil det jo være fantastisk, hvis Holland kan komme hurtigt foran mod Portugal, så Tyskland hurtigt kan se, at de helt sikkert er videre. Tyskland vil jo også hellere have Danmark med videre end Holland. :)
Mon ikke det er mere nærliggende, at vi taber 3 eller 4-0 til tyskerne og ryger ud med et brag? Vi var svineheldige mod Hollænderne, og elendige + heldige mod Portugiserne, så hvis Tyskerne ønsker at spille bold, så bliver vi blæst af banen.
#115 Danskernes første mål i går var da ret flot, resultatet af godt samspil. Andet mål var vist også ok, og ikke bare resultatet af tumult? Der var en del ligegyldigheder, og spillet nærmede sig ikke gennemgående soliditet, men jeg synes da ikke det var held som prægede, når det gik godt.
Det kunne være en morsom overraskelse hvis Danmark slår Tyskland, men også trist for fodbolden.
Det kunne være en morsom overraskelse hvis Danmark slår Tyskland, men også trist for fodbolden.
Hvorfor trist for fodbolden? Det er da det overraskende der gør det mindre trist. Trist for fodbolden ville være hvis alle favoritterne gik videre fra grupperne.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#118 Fordi Tyskland spiller væsentligt bedre fodbold. Selve det overraskende ville jeg også finde morsomt, men når det kommer til selve kampen, synes jeg det er sjovere at se fodbold, når holdene er bedre, så det ikke er så meget klunten rundt. Nuvel, det er muligt jeg konkluderede lidt for meget på Fodboldens vegne :)
Jeg vil nu også være lidt ærgerlig, hvis Tyskland ikke gik videre. De har et fedt hold og spiller en flot omgang fodbold, og jeg så gerne at de gik hele vejen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#111 MMB 12 år siden
Jo, det har de bestemt. Man kan håbe på, at Holland allerede tidligt kommer foran med et par mål mod Portugal, således Tyskland vælger at spille en anelse defensivt, fordi de så bare kan nøjes med uafgjort - hvilket de kan under alle omstændigheder.
#112 fubar 12 år siden
Og saa maa Holland lige stramme op, og nakke dario-drengene.
#113 davenport 12 år siden
#114 MMB 12 år siden
Ja, Tyskland kan - som jeg også fik skrevet - nøjes med uafgjort under alle omstændigheder. Det er dog tvivlsomt, at de er helt trygge ved situationen, hvis Danmark med et heldigt mål kan sende dem ud. Derfor vil det jo være fantastisk, hvis Holland kan komme hurtigt foran mod Portugal, så Tyskland hurtigt kan se, at de helt sikkert er videre. Tyskland vil jo også hellere have Danmark med videre end Holland. :)
#115 loki 12 år siden
#116 davenport 12 år siden
#117 Muldgraver 12 år siden
Danskernes første mål i går var da ret flot, resultatet af godt samspil. Andet mål var vist også ok, og ikke bare resultatet af tumult? Der var en del ligegyldigheder, og spillet nærmede sig ikke gennemgående soliditet, men jeg synes da ikke det var held som prægede, når det gik godt.
#118 Åkepool 12 år siden
Hvorfor trist for fodbolden? Det er da det overraskende der gør det mindre trist. Trist for fodbolden ville være hvis alle favoritterne gik videre fra grupperne.
#119 Muldgraver 12 år siden
Fordi Tyskland spiller væsentligt bedre fodbold. Selve det overraskende ville jeg også finde morsomt, men når det kommer til selve kampen, synes jeg det er sjovere at se fodbold, når holdene er bedre, så det ikke er så meget klunten rundt. Nuvel, det er muligt jeg konkluderede lidt for meget på Fodboldens vegne :)
#120 Kruse 12 år siden