Gravatar

#121 MMB 12 år siden

Drop jeres objektivitet og tag klaphatten på!

Jeg håber på, at vi kan få en uafgjort med mod Tyskland, og at det er nok til videre avancement.
Gravatar

#122 Kruse 12 år siden

Jeg håber skam også på en uafgjort mod Tyskland, selvom at det bliver fandens svært :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#123 MMB 12 år siden

Kruse (122) skrev:
Jeg håber skam også på en uafgjort mod Tyskland, selvom at det bliver fandens svært :)

Sådan skal det lyde!

Og med hensyn til dagens kampe: FORZA JUVITALIA
Gravatar

#124 MMB 12 år siden

Foeller (109) skrev:
Hvis vi slår Tyskland, så er vi videre! Det værste, som så kan ske, er, at vi er tre hold med 6 point, men her kan vi ikke ryge ud i tiebreaken på grund af indbyrdes opgør mellem tre hold.

Hvis vi spiller uafgjort, så går vi videre, hvis Holland slår Portugal. Vi ryger ud, hvis Portugal vinder eller spiller uafgjort...

Hvis vi taber med 1 mål (og ikke 0-1), så skal Holland vinde med præcis 1-0, før vi går videre.

Hvis vi taber, er vi ude!

Bemærk i øvrigt, at Holland teknisk set godt kan gå videre endnu, og derfor har de stadig noget at spille for!

TIE-BREAKER RULES :
"If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied to determine the rankings:
a) Higher number of points obtained in the matches played between the teams in question;
b) Superior goal difference resulting from the matches played between the teams in question;
c) Higher number of goals scored in the matches played between the teams in question;
d) If, after having applied criteria a) to c), two teams still have an equal ranking, criteria a) to c) are reapplied exclusively to the matches between the two teams in question to determine the final rankings of the two teams. If this procedure does not lead to a decision, criteria e) to i) apply in the order given;
e) superior goal difference in all group matches;
f) higher number of goals scored in all group matches;
g) position in the UEFA national team coefficient ranking system (see annex I, paragraph 1.2.2);
h) fair play conduct of the teams (final tournament);
i) drawing of lots"

Øv, bøv. Jeg har ændret i ovenstående indlæg, da der tilsyneladende er kommet en regelændring fra UEFA for en måned siden, der gør, at vi ikke kan komme videre med et nederlag.
Gravatar

#125 JannikAnd 12 år siden

Normaltvis synes jeg, at de danske hooligans er blæst i bolden. At synge "op at stå, op at stå", når man er bagud er jævnt upassende. Men at råbe "Messi, Messi", hver gang Ronaldo var i boldbesiddelse - det er fandme godt kaldt :)
Gravatar

#126 MMB 12 år siden

JannikAnd (125) skrev:
Normaltvis synes jeg, at de danske hooligans er blæst i bolden. At synge "op at stå, op at stå", når man er bagud er jævnt upassende. Men at råbe "Messi, Messi", hver gang Ronaldo var i boldbesiddelse - det er fandme godt kaldt :)

Han blev vist også pænt sur. Han sagde følgende efter kampen:

"You know where he [Messi] was at this time [last year]? Do you know?" Ronaldo told reporters.
"He was being eliminated in the Copa America, in his own country. I think that is worse, no?"
Gravatar

#127 JannikAnd 12 år siden

Jep, har læst det. Det er det, der gør det sjovt.
Gravatar

#128 MMB 12 år siden

SÅDAN!
Gravatar

#129 MMB 12 år siden

Fuck, hvor er jeg træt af TV2's lortekommentatorer. Selv Canal 9's er bedre. Forskellen er så bare, at det her ikke er Sønderjyske-Horsens, men en EM-slutrunde. Talentløst.
Gravatar

#130 bhs 12 år siden

Fuld fortjent med uafgjort i kampen. Italien havde 1. halvleg og Kroatien 2. halvleg. Bliver svært for Italien nu.

Skriv ny kommentar: