Gravatar

#131 fubar 12 år siden

Var det ikke et meget fint resultat for dem, de skal vel "bare" slaa Irland?
Gravatar

#132 MMB 12 år siden

Forstår ikke, hvorfor det skulle blive så svært. Man må gå ud fra, at Spanien kan slå Kroatien.

Derudover blev Italien forkert dømt offside på en chance, hvor der var to italienere alene mod målmanden...
Gravatar

#133 MMB 12 år siden

fubar (131) skrev:
Var det ikke et meget fint resultat for dem, de skal vel "bare" slaa Irland?

Jo, hvis Spanien altså slår Kroatien. Hvis Kroatien og Spanien spiller uafgjort, er det målscoreren mellem Italien, Kroatien og Spanien, der gælder.
Gravatar

#134 bhs 12 år siden

Som man gik ud fra at Italien kunne slå Kroatien. Man skal ikke helt undervurdere Kroatien, - Italien har faktisk aldrig vundet over dem :)
2. halvleg sad de på hele spillet og havde flere gode chancer.
Gravatar

#135 MMB 12 år siden

bhs (134) skrev:
Som man gik ud fra at Italien kunne slå Kroatien. Man skal ikke helt undervurdere Kroatien, - Italien har faktisk aldrig vundet over dem :)
2. halvleg sad de på hele spillet og havde flere gode chancer.

Men hvis Kroatien vinder over Spanien, så ryger Spanien ud. Hvis kampen ender uafgjort, så er det målscoreren for tre hold, der gælder. (vi går ud fra, Italien slår Irland).
Gravatar

#136 bhs 12 år siden

Bliver i hvertfald meget spændende, at følge gruppen. Stakkels Irland :)
Gravatar

#137 davenport 12 år siden

De har stadig deres whisky ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#138 stoffer 12 år siden

Min irske ven har netop forsikret mig om at Irland nok skal tæve spanierne, så bare rolig. Det hele skal nok gå for den grønne ø.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#139 MMB 12 år siden

stoffer (138) skrev:
Min irske ven har netop forsikret mig om at Irland nok skal tæve spanierne, så bare rolig. Det hele skal nok gå for den grønne ø.

Lad os håbe, du får ret! :)
Gravatar

#140 davenport 12 år siden

Ahem..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: