Gravatar

#191 Ericmase 12 år siden

Øv at DK tabte :/
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#192 Zombi 12 år siden

God fuckin dammit!

Nu ved jeg i det mindste hvilket land jeg skal teste min death ray på.
Gravatar

#193 Lord Beef Jerky 12 år siden

#192 Danmark?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#194 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden

Spændende at Prandelli har skiftet ud og nu fokuserer på en backkæde med fire spillere. Ud er kommet Giaccherini, som har været alt andet end prangende, samt Bonucci og Maggio. Sidstnævnte ville jeg nok have beholdt, men måske han er udkørt.

Di Natale i stedet for Balotelli lå også i kortene. Jeg kunne måske godt have tænkt mig en trequartista lige bag Cassano og Di Natale. Motta, De Rossi og Marchisio ligner hinanden for meget.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#195 MMB 12 år siden

Er du italiener eller ej?
Gravatar

#196 MMB 12 år siden

Og hvem ville du have liggende som trequartiesta? Please lad vær med at sige Montolivo...
Gravatar

#197 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden

#195 En del af mig er, ja.

Jeg ville nok vælge at spille med Cassano på pladsen og så med Di Natale og Balotelli i front.

Eller Giovinco.

Montolivo synes jeg er bedre nede på en af de tre midtbanepladser.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#198 MMB 12 år siden

Som i rent mentalt? :)

Tja, jeg synes nu Cassano fungerer bedre på toppen, og selvom Giovinco kunne være spændende, så kunne jeg godt være bekymret for, hvor godt det ville virke.
Gravatar

#199 MMB 12 år siden

Men ja, lorteformation...
Gravatar

#200 MMB 12 år siden

Sådan, Italien! Det så godt nok ellers ringe ud indtil da. Formationen fungerer slet, slet ikke. Motta skal på bænken snarest...

Skriv ny kommentar: