Godt at Cassano scorer, ellers er der nogle problemer at spore. Jeg synes der bliver spillet for langsomt og dette er i høj grad pga. midtbanen. Jeg savner mere fart og flere løb uden bold.
Montolivo eller hvis han tør Diamanti. Montolivo og Pirlo spiller dog sjældent godt sammen, men Montolivo kan i det mindste give lidt fart. Ellers så synes jeg også at Balzaretti gør det fint. Det hjælper meget at have en venstrebenet til at spille den plads.
Jeg kunne godt tænke mig at se Giovinco på banen snart. Han kunne også bringe noget fart til spillet - noget som jeg giver dig fuldstændig ret i, at de har manglet. I det mindste står Spanien-Kroatien 0-0 endnu.
#201 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden
Godt at Cassano scorer, ellers er der nogle problemer at spore. Jeg synes der bliver spillet for langsomt og dette er i høj grad pga. midtbanen. Jeg savner mere fart og flere løb uden bold.
Montolivo eller hvis han tør Diamanti. Montolivo og Pirlo spiller dog sjældent godt sammen, men Montolivo kan i det mindste give lidt fart.
Ellers så synes jeg også at Balzaretti gør det fint. Det hjælper meget at have en venstrebenet til at spille den plads.
#202 MMB 12 år siden
#203 MMB 12 år siden
#204 MMB 12 år siden
#205 MMB 12 år siden
#206 MMB 12 år siden
#207 MMB 12 år siden
#208 MMB 12 år siden
#209 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden
#210 MMB 12 år siden