Det er desværre også de sidste 5-6 års tid, blevet mere legalt at dive i PL, hvilket nok skyldes den store invasion af sydlandske spillere. Så bliver de rollemodeller som de unge engelske spillere ser op til og former sig efter.
Det er i hvertfald sådan jeg ser det.
So, at last we meet for the first time for the last time.
I det mindste klarede Holland sig endnu dårligere og tabte alle tre kampe. ”Jeg tror, at de kom hjem til nogle rigtig sure hollændere”, lød analysen fra Christian Eriksen. I hans måske skarpeste øjeblik under slutrunden.
#278 hun er et bevis på at den vestlige civilization er på vej mod undergangen. Når et så talentløst menneske kan få et job, som udelukkende består i at rejse rundt i verden på 1 klasse og referere hvad hendes taxachauffør har fortalt hende på hen til stadion/parlamentet/seværdighed/osv. Så har vi nået et så højt dekadance niveau, at det kun er retfærdigt at vi går mod undergangen.....
#275 ja man kan undre sig over hvorfor han skulle spille alle 3 kampe, han leverede intet i de 3 kampe. Der er ingen tvivl om at han er fremtidens mand, men han er altså stadigvæk ikke så god, som de danske medier gerne vil gøre ham til.
Jeg synes efterhånden dette EM lugter af tysk sejr, hvilket ville være helt retfærdigt da de har spillet klart bedst indtil videre.
#271 Åkepool 12 år siden
Ha ha, good one :)
Ja han ligger lidt for meget ned, men man har lov at håbe at han forbedrer sig.
#272 Åkepool 12 år siden
Det er i hvertfald sådan jeg ser det.
#273 MMB 12 år siden
#274 Åkepool 12 år siden
#275 The Insider 12 år siden
I det mindste klarede Holland sig endnu dårligere og tabte alle tre kampe. ”Jeg tror, at de kom hjem til nogle rigtig sure hollændere”, lød analysen fra Christian Eriksen. I hans måske skarpeste øjeblik under slutrunden.
#276 MMB 12 år siden
#277 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden
#278 TheEnd 12 år siden
#279 inflector 12 år siden
#275 ja man kan undre sig over hvorfor han skulle spille alle 3 kampe, han leverede intet i de 3 kampe. Der er ingen tvivl om at han er fremtidens mand, men han er altså stadigvæk ikke så god, som de danske medier gerne vil gøre ham til.
Jeg synes efterhånden dette EM lugter af tysk sejr, hvilket ville være helt retfærdigt da de har spillet klart bedst indtil videre.
#280 MMB 12 år siden
Anyway, kom så, Italien!!!